Gå til innhold

DentaWorks Tannblekingspenn.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd den? Hvor raskt så dere resultat? Jeg begynte med den i går.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye betalte du for den? Hvor fikk du kjøpt?

 

Jeg har også lyst å bleike de brun-stygge tennene mine, men først må man jo ordne opp alle tennene og sørge for at man ikke har hull eller noe sånt før man begynner med bleikinga..

Skrevet

Jeg var hos tannlege for 7-8 måneder siden, og gkk over grundig, tok air brush, osv. Kan ikke tenke meg at jeg har fått noe hull på den tiden;).

Jeg betalte i underkant av 500 kr.

Har prøvd tannbleking med gel i skinner, men det gjorde så vanvittig vondt, så det kunne jeg bare glemme.

Har vurdert laser, men det er jo så dyrt.

Nå skal jeg bare skifte noen gamle fyllinger/amalgam etterhvert, men da er det jo bare fint å ha bleket tennene først, slik at de nye fyllingene blir likest mulig i hvithetsgrad.

 

 

Skrevet

13:48 er HI. Bare Google DentaWorks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...