mdl79 Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 Pappan her i huset er veldig lang, og treng derfor beinplassen i forsetet. Nå barn nummer to kjem no i mai må vi ha bilstol også bak hans sete. Har noen gode råd til ein bilstol som ikkje tar så stor plass i lengderetninga? Det er ikkje så farlig om den er brei, den veien har vi ganske god plass.
Mamma til BA08 og K10 Skrevet 24. mars 2010 #2 Skrevet 24. mars 2010 Britax baby-safe sleeper monteres sideveis så da tar nok ikke det så stor plass i lengden hvis det er babystol dere ser etter i første omgang.. Fikk best i test i 2008 såvidt jeg husker.. Har ikke prøvd setet selv så vet egentlig ikke mer om det. Men det er jo også bare godkjent til 10kg så er vel bare å utsette problemet litt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå