Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 i bhg der mitt barn går er det vanlig at barna blir satt i tripp trapp stol med bøyle når de ikke er snille eller hører... der sitter de i like mange minutter som de er år... jeg syns det er helt greit, bruker denne metoden hjemme også, eller jeg trenger alderi å sette barnet mitt i stolen for han hører så fort jeg sier at han må sitte i stolen om han ikke er snill... hva tenker dere om dette?
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #2 Skrevet 24. mars 2010 I barnehagen til sønnen min setter de også barna i en stol om de ikke hører. De spenner dem ikke fast, men de må nå sitte der likevel. Helt ok. Det er forskjell på det og slik som i det innlegget; det hørtes jo ut som han var plassert der fastspent på ubestemt tid fordi han var aktiv...Da er det noen som ikke gjør jobben sin, enten barnet er hyperaktivt og trenger ekstra oppfølging eller de i barnehagen ganske enkelt ikke har kontroll på barna de har tatt inn...
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #3 Skrevet 24. mars 2010 I den bhagen jeg jobbet i gjorde dem også det helt til ppt kom inn i bildet. Det er ikke en bra måte å løse det på. Jeg skal ha sønnen min i sele til sommeren siden vi bor så nærme veien og han er spinnvill. Men det er pga sikkerhet. Det at han har sele i vogna og bøyle på stolen når han sitter ved bordet er selvfølgelig helt greit. Men ikke til straff eller å roe ned!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #4 Skrevet 24. mars 2010 høres ut som hensikten til barnahagen er straff /ydmykelse/maktutøvelse. ikke bra! hva med å snakke med barnet?? det hadde ikke kommet på tale i den barnahagen jeg jobber. en kan aldri vite hvordan det enkelte barnet reagerer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå