Anne-B. Skrevet 24. mars 2010 #2 Skrevet 24. mars 2010 Det var en gang en dame som hadde to hunder som het Pupp I og Pupp II. En dag hadde de rømt, og damen sprang forskrekket til en politimann. "Politi, politi, har du sett Puppene mine?" "Nei, men jeg vil veldig gjerne se dem!"
Gjest sug lut Skrevet 24. mars 2010 #3 Skrevet 24. mars 2010 Fnis, vitser på krangle var så uventa at jeg faktisk lo høyt.
Cara de Guripuyi Skrevet 24. mars 2010 #4 Skrevet 24. mars 2010 Guripuyihumor: Originalreklame: Hoy me siento: I dag føler jeg meg som.. Guripuyireklamen: Den siste er ekstra morsom, siden nesten alle de som har jobbet som Consejal de urbanismo (fritt oversatt: de som jobber med å gi folk tillatelse til å bygge hus) sitter i fengsel da det ble oppdaget at de var korrupte alle mann og solgte lisenser til folk i områder der man ikke har lov til å bygge.
Anne-B. Skrevet 24. mars 2010 #5 Skrevet 24. mars 2010 Den har jeg gjort suksess med her hjemme, Sug Lut. Jeg kan en til og. Det var en gang en dame som bodde på en plass som het Rompa, og som hadde en hund som het Hullet. En dag stakk hunden av, og damen løp forskrekket til en politimann og ropte: "Politi, politi, hjelp meg, jeg har lett over hele Rompa i hele dag, men jeg kan ikke finne Hullet!"
tante grusom master of law Skrevet 24. mars 2010 #6 Skrevet 24. mars 2010 Beklager sug lut, jeg driver bare med miming. Litt vanskelig å vise det gjennom et forum. Ellers hadde jeg selvfølgelig underholdt deg i timesvis med mine mimekunster.
Cara de Guripuyi Skrevet 24. mars 2010 #7 Skrevet 24. mars 2010 Digger vitsene dine, Anne B. Jeg er ganske flink på rekedansen, men det er også vanskelig å se via nettet, og nei, jeg har ikke tenkt til å legge den ut på Youtube.
Gjest sug lut Skrevet 24. mars 2010 #8 Skrevet 24. mars 2010 Jeg synes dere begge burde legge ut på jutub. Faktisk. Sistemann til å gjøre det må bite hue av rotta.
Gjest sug lut Skrevet 24. mars 2010 #10 Skrevet 24. mars 2010 Fnis, er det dumt å lære den til førsteklassinger? Blir man uglesett da?
tante grusom master of law Skrevet 24. mars 2010 #11 Skrevet 24. mars 2010 Hmmm. Ja kanskje det. Hvor lange klipp kan man legge ut der egentlig? Jeg har ett klipp der jeg mimer hele brødrene Karamasov på litt under en time. Det må jo vises for verden.
Gjest sug lut Skrevet 24. mars 2010 #12 Skrevet 24. mars 2010 Det synes jeg høres fortreffelig ut, siden jeg aldri har orka å lese den. (Jada, skyt meg.)
Anne-B. Skrevet 24. mars 2010 #13 Skrevet 24. mars 2010 Jeg tror det går bare godt, for jeg har lært dem til min førsteklassing. Vi har fått servert mange vitser rundt middagsbordet om svensker som går på butikken og spør etter hårete pølser o.l. av en seksåring i latterkrampe. Men så er vi litt barnslige i denne familien, da.
Gjest sug lut Skrevet 24. mars 2010 #14 Skrevet 24. mars 2010 Få høre om hårete pølser, det kan gå hjem hos pøbelrotta også, vil jeg tro!
Anne-B. Skrevet 24. mars 2010 #15 Skrevet 24. mars 2010 Må innrømme at jeg ikke er helt stø på den, men den går sånn ca her: Det var en gang at svensken, norsken og dansken. Norsken stod i øverste etasje og barberte seg ut av vinduet, dansken stod og tissa og svensken satt utenfor og grilla. Plutselig mista norsken barberhøvelen, så den falt ned og skar av tissen til dansken, sånn at den landet på grillen til svensken. Neste dag gikk svensken på butikken og spurte etter flere pølser med hår. Husker at vi drev og fortalte hverandre denne da vi var små.
Ikkelektuell Skrevet 24. mars 2010 #17 Skrevet 24. mars 2010 Anne-B, har vi vært venner da vi (jeg) var små? (Liten?) De vitsene var de første jeg lærte. Jeg husker vi (jeg) lo i timesvis, spesielt av den med puppene.
Cara de Guripuyi Skrevet 24. mars 2010 #18 Skrevet 24. mars 2010 Mulig vi alle vokste opp på samme jorde, for jeg ble oppdratt til å le av slike: Svensken, dansken og nordmannen skulle se hvem som kunne fise høyest. De var inne i en grisebinge da. Svensken feis, også skjedde det noe som jeg ikke husker. Så feis dansken, og svensken løp ut fordi det stinka sånn. Så feis nordmannen, og da løp grisen ut fordi det stinka sååå mye! Her i Spania har de andre vitser, men med andre land. Den er litt på kanten. Marokkaneren, russeren og spanjolen sitter på et tog. Russeren tar frem en flaske med den beste vodka, tar en liten slurk og kaster flaska ut av vinduet, Marokkaneren og spanjolen ser på ham i sjokk og spør hva det var godt for? "Vi har alt for mye vodka i mitt land, det gjør ikke noe". Marokkaneren tar frem en en joint, tar et kort drag og kaster resten ut av vinduet. "Nei nei nei, hvorfor?!" sa de to andre. "Vi har masse hasj i mitt land, så det gjør ikke noe". Så tar spanjolen tak i marokkaneren og kaster ham ut av vinduet. -slutten er åpenlys. Beklager. Egentlig kunne jeg brukt utlendinger som meg som eksempel, for de vil helst ikke ha oss der heller, og mener vi er for mange.
blomstre Skrevet 25. mars 2010 #19 Skrevet 25. mars 2010 Den er det sikkert Karl I som har lært dem! Var jo egentlig litt herlig politisk ukorrekt, men jeg tror jeg hadde blitt mer pinlig berørt om jenta mi dro den i selskap fremfor en grovis faktisk... Ellers ser jeg at jeg også vokste opp på samme jordet ja. Eldste har begynt å lete opp snutter på Youtube, og har i det siste snakket om en dansk snutt som heter "bestefar og jeg". Trodde det var noe uskyldig barne-tv greier, men så overhørte jeg at hun gjenfortalte den til en kompis (på dansk!) og det var visst litt makabre greier egentlig noe de lo hjertelig av begge to.... bør man bli bekymret?? (ikke for dansken altså)...
Gjest sug lut Skrevet 25. mars 2010 #20 Skrevet 25. mars 2010 Vel, som en som ser American Pie helt frivillig og liker det - det var et bra jorde...
Anne-B. Skrevet 25. mars 2010 #21 Skrevet 25. mars 2010 Hehe, det spørs bare det, asså. Jeg hadde inntrykk av at det var veldig lokalt forankra der jeg vokste opp, men nå har jeg strukket det geografiske området til å gjelde Nordland som fylke. Har du hørt den om Lengerinn?
Cara de Guripuyi Skrevet 25. mars 2010 #22 Skrevet 25. mars 2010 JEG har hørt den vitsen men husker den ikke helt, var det den som var om babyen som sa det, eller noe? Eller var den en helt annen?
Gjest Toxic Skrevet 25. mars 2010 #23 Skrevet 25. mars 2010 Anne B: Vitsene dine ble et megaflashback til barndommen! Søskenbarnet mitt som er to år eldre enn meg, lærte meg den om puppene og hårete pølse-vitsen da jeg var ca 4 år gammel. Det var mine aller første vitser Han lærte meg flere også da, en litt mer makaber som jeg bare husker fragmenter av, noe med en gravstein der det sto "her ligger (husker ikke navnet) med avkutta kuk, ved siden av ligger Gitta (tror jeg det var?) med resten i fitta". Det er det eneste jeg husker av vitsen, og mitt kjære søskenbarn ler ennå når han minnes ansiktsuttrykket til mamma da jeg stolt gikk å ramset opp hele vitsen til henne. Jeg husker det ikke, sikkert like greit.
Anne-B. Skrevet 25. mars 2010 #24 Skrevet 25. mars 2010 Ja, det er rett og slett det det er, vi har jo en førsteklassing som kommer hjem og serverer litt av hvert rundt middagsbordet, som sagt. Ofte har hun ikke fått poenget helt med seg, så det er like mye fortellermåten vi ler av, som poenget. Når hun attpåtil holder på å dø av latter samtidig, så blir det jo bare morsomt. Men det er foreløpig kun den med den hårete pølsa og lignende vi har fått høre, kan godt hende de forteller flere som er mye grovere. Jeg vet i alle fall at vi gjorde det. Det var en gang en jente som het Lengerinn. En da hadde hun med seg en gutt hjem på besøk. Mora til Lengerinn var ikke hjemme, så gutten foreslo at de skulle gå på rommet hennes. Det gjorde de. Så foreslo gutten av Lengerinn skulle ta av seg alle klærne, og det gjorde hun. Det gjorde han og. Plutselig kom mora til Lengerinn hjem og ropte: "Lengeriiiiiiinn!" Da sa gutten: "Jammen jeg får den jo ikke lenger inn!"
Cara de Guripuyi Skrevet 25. mars 2010 #25 Skrevet 25. mars 2010 Åh! Jeg kom på den med babyen. Da han lærte seg å snakke gikk han bort til pappaen og dunka han i panna flere ganger og sa "Er detta godt, hæ? Er detta godt!?"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå