Erlinda Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 Hei. Jeg har ikke fulgt med i akkurat den debatten som dere snakker om, men dere er på vei til å bli det dere skriver om. Se selv hva dere skriver til hverandre på den tråden. Nå er det dere som anngriper hverandre. Egentlig så bør man godta å få både negativt og positivt når man skriver innlegg, uansett hvor man skriver, men med måte. Tåler man ikke ros eller ris, så må man eller kutte ut slike forum. Ingen er vi like, og takk og pris for det :-) Mange er sårbare når de går gravide og noen andre reagerer annerledes, slik er det bare. Vi må nok godta hverandre slik som vi er. Man skriver jo kanskje for å høre hva andre mener, få ut frustrasjon, få lettet et tungt hjerte eller at man har en dårlig dag. Da sitter det kanskje mange på en annen side av dataen som har en helt annen dag og svarer helt borti granskauen rart. Er det ikke mulig å være litt voksen oppi dette og se litt mellom fingrene, alle har ett virrvar av hormoner. Lykke til alle sammen, om dere velger å være her inne eller slutter.
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 24. mars 2010 #3 Skrevet 24. mars 2010 I sign in! Så enig med deg Erlinda.
Myrnixa Skrevet 24. mars 2010 #4 Skrevet 24. mars 2010 He he, har ikke vært inne her på noen timer, men nå ble jeg jammen nysgjerrig:) Har lest gjennom hele tråden på nytt, og synes på ingen måte at vi angriper hverandre - tvertimot oppfatter jeg det som en diskusjon av det mer saklige slaget enn hva man til tider ser her inne.. Det må da være lov å være uenige, uten at man dermed blir oppfattet som kranglete! Ha en fin dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå