Kokkeli nyter våren:) Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 Noen andre turnus arbeidere her?? Tenker dere mye på å slutte å finne en jobb som bare har dag? Eller syntes dere det er greit å gå kvelder og helger. Og ikke minst helligdager?
flypapir Skrevet 24. mars 2010 #2 Skrevet 24. mars 2010 Nå tar jeg bare vakter, men ja, jeg tenker MYE på det. Jobbet tidligere på skole, noe som er genialt iforhold til ferier. Har en mann som også følger skoleruta og det fører til at vi får mye tid sammen hele familien. Var dessuten deilig å slippe å tenke på om man fikk fri i jula/påsken/17.mai osv... Nå jobber jeg, som sagt, turnus. Går fremdeles hjemme med minstemann, så den løsninger fungerer supert nå, men har ett lite ønske om å jobbe i skolen igjen når han starter i bhg. "Problemet" er at jeg ikke trives like godt i skolen som i den jobben jeg har nå. Har nemlig fått en helt utrolig god arbeidsplas, med veldig spennende arbeidsoppgaver og hyggelige kolleger. Valgets knaler dette her....
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 24. mars 2010 #3 Skrevet 24. mars 2010 Jeg jobber turnus. Tenker selvfølgelig mange ganger på at det kunne vært greit å jobbe bare dag, men når jeg har hatt mange dagvakter etter hverandre, eller slik som denne uka hvor jeg har vært 2 dager på kurs(dagtid) i stedet for kveldsvakter, og hatt dagvakt i dag, så er jeg glad for at jeg har fri i morgen slik at jeg får gjort noe på formiddagen. Får se hvordan det blir når lillemor også begynner på skolen, kan hende jeg ser annerledes på det da når jeg får mindre tid med henne. Nå har jeg henne hjemme de dagene jeg jobber kveld.
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. mars 2010 #4 Skrevet 24. mars 2010 Jeg er utdannet innen helse og har jobbet turnus. Nå skal jeg utdanne meg på nytt slik at jeg slipper å jobbe turnus. Skal jobbe bare dag. Det er mest praktisk når jeg er alene med barna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå