Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 I dag vil jeg starte prøvinga, i morgen vil jeg absolutt ikke! Neste uke, ja da har jeg bestemt meg for hvilken vogn jeg skal ha, og uka etter det igjen har jeg lagt alt på is! Hallo! Noen andre som vinglet sånn før prøving?? Alt ligger i teorien til rette for barn, men klarer jeg å bestemme meg! neppe.....
Nikki 75 Skrevet 24. mars 2010 #2 Skrevet 24. mars 2010 Jeg er høygravid, over termin faktisk, og vingler fremdeles - he he! ) Det er vel noen som aldri er helt klare til å få barn, det passer liksom aldri helt perfekt, men så lenge det er flere positive sider enn negative så er det vel bare å hoppe i det.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #3 Skrevet 24. mars 2010 Hehe, skjønner hva du mener! men det er bare å hoppe i det altså, du vil nok ikke angre:)
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #5 Skrevet 24. mars 2010 Jeg har en liten tass på 16 måneder og har egentlig hatt planer om å begynne prøvigen til nestemann i ca et år. Hun er veldig krevende, også har jeg et større barn fra før som har en annen pappa..Jeg blir jo ikke akkurat yngre....Men vingler veldig. Hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå