Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh, jeg hadde gledet meg sånn til å ordne påskeegg til jenta mi for første gang i år (hun er 1 år) - synes sånn er så koselig!

Også kommer bestemor med DET påskeegget... hun har sikkert godteri frem til jul der (hun får jo ikke så mye enda)... og det er så klart kjempekoselig og snillt og alt det der, og jeg føler meg veldig utakknemlig som heller har lyst til å lage et selv... men...

Hun fikk julestrømpe til jul og, enda vi hadde sagt klart i fra at hun var for liten... så dette kommer garantert ikke til å være en engangshendelse.

Dette er en ting jeg har lyst til å gjøre for barna mine, men jeg kan jo ikke si det uten å virke utakknemlig... :(

Hvordan gjør dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår godt at du blir litt snurt..Hoss oss har det variert litt.. Vi har ordnet noen ganger..Men har vi vært på hytta med mine foreldre i Påsken, har min mamma ordnet egget.Og de åra vi feirer jul hoss svigers har svigermor ordnet med strømpen..Har vært greit nok for meg da vi har fått gjort det noen ganger hver..

Du kan jo før jul lage litt nummer av at Du har tenkt å lage strømpe til henne.. Bare si det litt høyt i en bisetning..Kanskje hun klarer holde seg fra å lage til.Klarer hun ikke da å lavære kan du jo si det litt tydeligere...

Skrevet

Skjønner deg godt, men etterhvert som du får 2-3 barn og en mer hektisk hverdag kommer du sikkert til å være dypt takknemmelig for at alle sånne småting er tatt hånd om.

Skrevet

Sånn er det her og. Mamma lager påskeegg til barnebarna sine ( julestrømpe og ) og jeg vet at hun eelsker og gjøre det, så for meg er det helt greit :) Lager selv også, så får mini heller få 2, og så kan han dele litt nam med mammaen sin , hehe :)

Gjør det noe om du også lager et til henne da? Jeg husker når vi var små, så fikk vi alltis 1 av mamma og de, 1 av mormor og 1 av farmor :) stas det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...