Gå til innhold

Tips til barnebursdag i liten leilighet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min fyller 4 år og alle de andre i gruppa hennes har invitert alle sammen i sine bursdager. De er 23 stykker så det blir ganske fult for oss som har liten plass. Vi har en vanlig 3 roms leilighet. Har stort og fint uteområde men kan ikke regne med at det blir bra vær da det regner ofte her. Har de noen tips til en vellykket feiring på liten plass?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker når jeg var liten og hadde klassefest hjemme, da la pappa masse puter og noen gjestemadrasser på gulvet i stuen, så satt vi rundt på de. Får i hvert fall brukt plassen mer enn om alle skal ha stoler? Og husk, ta på laken så slipper du forhåpentligvis vaske mer enn de ;)

 

Med drikke er det lurt å bruke pappkrus med lokk, så om de velter detter det minimalt ut :) Og mat er det kanskje en idé å servere noe som ikke griser ALTFOR mye, hva med pizzahorn kanskje? og muffins til dessert?

 

 

Skrevet

Kan du ikke låne barnehagen, det har vi gjort i mange ganger. Har da laget mat hjemme eller varmet opp pølser og tatt med en kake eller to. VEt også om de som har lånt gymsalen på skoler og slik.

 

Skrevet

Ja, det var en lur idè! Kan jo dra den helt ut og kalle det pysjamasparty,(er ikke det greit da, selv om de er 4år bare??) alle kommer i pysjamas og se sitter på puter/madrasser og koser seg. Sikkert en vinner!

Ofte er det vel slik at de voksne bekymrer seg unødig, penger/plass/dyre ting er ofte veldig lite viktig for barna.

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...