Gå til innhold

Er det noen her som har eldre kjæreste/samboer?


TMTVS

Anbefalte innlegg

Samboeren min og jeg møttes først for ca to år siden, og ble sammen i påsken i fjor. Han er 40, og jeg fyller 19 i mai. Nå venter vi barn, og gleder oss skikkelig begge to! Aldersforskjellen er ganske stor, og mange synes sikkert det er spesielt, men vi valgte å ikke bry oss om andres fordommer.

 

Er det noen andre her som har stor aldersforskjell i forholdet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi har 10 år forskjell, han er 33 og jeg 23, men det er ikke noe som hverken jeg, han eller familie og venner tenker noe særlig over.. Har nok litt med hvor "gammel" du er i hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg er 30 og han er 49, og vi har vært sammen i 9 år:) alder har aldri betydd noe for hverken oss eller dem rundt oss. det er mye vanligere enn vi tror, med stor aldersforskjell, bare se deg rundt så ser du mange! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er akkurat 10 år eldre enn meg. Født i april 76 og april 86;) Han tenkte på det i starten, men aldri nå lenger. har heller aldri fått noe annet enn positive tilbakemeldinger fra venner og familie:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme som oss, født i i sept 86 og han sept 76, skiller 4 dager før det ville blitt 10 år;) og nå ser det ut som det blir en september baby her itillegg til at min mor og hans mor har bursdag i september...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har 10år forsjell på meg og mannen me er gifte og eventer vårt 3 barn. jeg er 23 og han 33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13,5 år mellom oss..jeg er 25 han 38år. har hvert sammen i 6år,gift i 3 og har to gutter sammen på 2 og 4år,,=)

Strååååålende=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...