Sinnataggen_lykkelig <3 Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 Jeg har store problemer med å orientere meg her inne på bim forumet. Det kommer så mange innlegg i løpet av en dag, at jeg kan bruke lang tid på å finne tilbake mitt eget innlegg dagen før. Har startet noen tråder her inne, og ett par av dem har jeg gitt opp å leite etter. Jeg har brukt Canis forumet mye når jeg kjøpte hund, og det er ett fantastisk forum i forhold til bim. Noen som kan komme noen gode tips? Finnes det noen triks som jeg ikke har fått med meg?
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #2 Skrevet 24. mars 2010 På "Din egen side" kan du trykke på noe som heter "mine siste innlegg" og der finner du alle de siste innleggene du har svart på. Det er en ny funksjon her inne som kan være veldig praktisk. Og hadde det ikke kommet så mange innlegg hver dag, så ville det vært en mye kjedeligere side å være på...
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #3 Skrevet 24. mars 2010 Skifte til et annet forum? Eller bruke dette forumet mer slik at du får trening i å bruke det...
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #4 Skrevet 24. mars 2010 Men det ER jo et ganske rotete forum, man trenger ikke bli spydig. Det har blitt mye bedre etter at de gjeninnførte "dine siste innlegg", men det er fremdeles mye som gjenstår...
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #5 Skrevet 24. mars 2010 Helt enig. Har vært her til og fra i over et år, men venner meg aldri til det. Synes det er uoversiktlig, rotete og lite brukervennlig. babyverden.no eller snartmamma.com er derimot kjempeflotte forum som er mye mer oversiktlige enn bim/dib.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #6 Skrevet 24. mars 2010 Svaret mitt var ikke ment som spydig, det var bare et råd... Blir ikke verdensmester første gangen man prøver, vet du...
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #7 Skrevet 24. mars 2010 Bruk underfora. På skravle/anonym forsvinner innlegg fortest.
Sinnataggen_lykkelig <3 Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 24. mars 2010 Hurra jeg klarte å finne tilbake til tråden min. Tusen takk for hjelpen folkens. Digger bim forumet, men har hatt problemer med å finne fram. Så nå kan det brukes uten at jeg river meg i håret )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå