Smurfeline87 Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 Lurer på hvor mange som egentlig driver med denne hobbyen nå om dagen jeg Selv har jeg drevet med det fra jeg var 8 år (opplært av mamma), og synes det er kjempekjekt!!
Hobbytroll Skrevet 1. april 2010 #2 Skrevet 1. april 2010 Så fint å høre at det er flere som driver med denne hobbyen også Jeg har drevet med dette i mange år og har fått samlet tusenvis av oppskrifter opp igjennom årene. Jeg vil anbefale flere å prøve seg på denne hobbyen. Fint å sitte med når en vil slappe av:)) Hobbytroll
Smurfeline87 Skrevet 14. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2010 Hihi, det er det. Men anbefaler en dose tålmodighet, for det går ikke akkurat fort i svingene
Gjest marie-s Skrevet 17. april 2010 #4 Skrevet 17. april 2010 Nei jeg driver ikke med det, men kunne tenke meg å lære det noen forslag til sider som gir en kjapp innføring?
Smurfeline87 Skrevet 17. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 17. april 2010 Litt tips og sånn her hvertfall: http://www.elisesparlatelje.se/ Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå