Ccathrine Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 Er det flere som har opplevd at mannen er "hormonell" ??? Selv har jeg en som pluttselig fyker opp i stemmen å sier "det har jeg aldri sakt" eller "faen du hører jo aldri etter" også hører jeg bare pip pip pip i tlf fordi da har han lakt på. Dette var bare noen eksempler. Her en dag føyk han også ut av stuen og inn på soverommet ill sint. Mamma sto igjen å flirte også hører jeg pappa sier "jøss er det noen som har sympati hormoner her?". Selv opplever jeg også disse små "hormon" utbruddene has oftere og ofrere til nærmere vi kommer fødselen. Tror han begynner å få kalde føtter og samtidig redd for at jeg skal føde imens han er på jobb (kjører langtransports innenlands heldigvis). Noen flere som opplever sin partner som "hormonelle"? Selv syns jeg det er litt gøy, fordi jeg får et innblikk i hvordan jeg kan være:)
Gjest Skrevet 24. mars 2010 #2 Skrevet 24. mars 2010 Det er faktisk helt normalt,og DE blir hormonelle.Er endel forskning på det de siste årene sa min JM, og mange menn blir bekymra over at de forandrer seg.De skjønnner ikke at det skjer fordi de også blir hormonelle. Min mann svettet noe sinnsykt en periode,han var så fortvila stakar.Måtte skifte flere ganger pr dag.Men vi prata mye om det og at det var normalt osv..plutselig ga det seg:-)) Er ikke så greit for de heller",)
FruBoger fødeklar Skrevet 24. mars 2010 #3 Skrevet 24. mars 2010 Hehe,her også! Min har vært grinete og sutrete lenge, og nå har han blitt så sliten og slapp.. "brystsmerter" (stress) og mye vondt i magen:P Slenger på telefonen rett som det er og fyrer alle kanoner om ting ikke er helt klart. Egentlig litt slitsomt:P Begynt å roe seg litt nå, mulig fordi jeg også har det.. Spørs om ikke han får en fødeseng ved siden av meg for et eller annet:P
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 24. mars 2010 #4 Skrevet 24. mars 2010 jaja, han min er ekstra humørsjuk for tia:) sånn var det sist også jo nærmere termin jo værre. de tenker vel sitt om fremtia si de også... og så skjer det veldig mye de ikke har det grann kontroll over....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå