Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 DRA DEG VEKK!! Vil ikke ha noe mer med deg å gjøre! Du bare ødelegger alt for meg! Nå er det nok! Ikke kom her og gi meg diaré bare fordi at i dag var tydeligvis en fin dag å gjøre sånn på! ¤"=)(&=#//!")¤#/("#" Nå må jeg, bare på grunn av DEG, gå ut uten å ha pussa tennene i dag, for prøver jeg på det, da er det spying i en time etterpå! Og det har jeg ikke tid til i dag! Jeg skal jo bare på et møte jeg har vært på ukentlig i månedsvis nå, så hvorfor skal det være så fælt i dag da? Hæ?! Fortell meg nå hvorfor i det minste!! Forbanna angstkjerring! DRA DEG UUUUT AV KROPPEN MIN NÅH!! NÅ! NÅÅ SA JEG! Aaaargh!!! Beklager...bare lei..slitsomt med "hvilepuls" på 120. For ikke å snakke om det stakkars rompa mi som føles som jeg har voldtatt med sandpapir.. F**n! GRRR!!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #2 Skrevet 24. mars 2010 Et forsøk på å være morsom? få oppmerksomhet? Skrivemåten din vitner om umodenhet..
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #3 Skrevet 24. mars 2010 uff, har hatt 2 angstanfall i hele mitt liv - og det var ikke behagelig!! klem til deg og ikke til ditt forp... angsttroll
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #4 Skrevet 24. mars 2010 anonym 11:55 - du har tydeligvis aldri hatt angst.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #5 Skrevet 24. mars 2010 Oj..Beklager!! Misforstod innlegget ditt!! Sender deg en klem, og en unnskyldig for et spydig innlegg. Hilsen fra Anonym som var først ute og svarte deg...:/
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #6 Skrevet 24. mars 2010 Hehe.. Det går fint Takker for svar, alle sammen. Huff...bara toppa seg litt i dag, så måtte blåse ut en plass. Mannen er jo på jobb, så en plass måtte jeg ta det ut! Like greit å bruke anonymforumet. Hehe. Og ja. Jeg har en stooor porsjon selvironi, og syns egentlig det kan bli litt morsomt at jeg alltid holder på å drite på meg når jeg skal noe jeg egentlig ikke har ork til. ALT annet kan takles ute, men akkurat dét må en bli ferdig med før en drar! Hehe.. (sitter jo å flirer nå over tankene mine før dette møtet..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå