Gå til innhold

:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg ikke over svangerskapet i det hele tatt.! Er nå 7 1/2 mnd på veg og klarer ikke se noe lys i tunellen.! Jeg har det bra om dagene så lenge jeg ikke tenker på babyen som skal komme, og har hatt et smertefritt svangerskap med null plager. Denne graviditeten kom på meg som et sjokk, og jeg var ikke klar over at jeg var gravid før det hadde gått noen mnd. og det var så langt i fra hva jeg hadde tenkt meg fremover. Jeg har to små fra før av, så tror ikke jeg klarer å ta meg av en til, da jeg føler at jeg har mer enn nok om dagene som de er. Hva gjør jeg? Redd jeg skal bli helt gal under fødselen! Gruer meg som bare det! Selv om jeg har to greie fødsler bak meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres sikkert teit ut, men jeg tror du må erkjenne at du skal få en til og la babyen få plass i bevisstheten din. Det nytter ikke å skyve det unna eller ikke forholde deg til det, vri tankene over på praktiske ting og det som har med at du får en liten om en del uker. Ordne det som må.

Det er ikke uvanlig at tredje graviditet får lite fokus når man har to små, det er ikke noe galt i det. Gjør de tingene som gleder deg, men inkluder babyen litt og litt hver dag slik at den blir en del av tankene dine på hva familien er. Snakk med den som følger deg opp i svangerskapet og med mannen din.

Jeg tror det blir enklere å være fem enn du tror nå, du gjør det du må når den tiden kommer. Om det ikke skulle bli slik likevel må du få hjelp til å komme ut av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...