Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 Jenta mi er snart 4 år og har den siste tiden klaget mye fordi hun er sår i tissen og fordi det klør, hun har også noe utflod som "oster" om man kan si det. For meg ser det ut som sopp, men trodde ikke små jenter kunne få det.... Kan jeg smøre henne med canesten og se om det hjelper? Vet jo selv at når jeg får soppinfeksjon i underlivet, så må nytter det ikke bare med kremen, må også bruke stikkpille, men det kan man jo i alle fall ikke bruke på småjenter. What to do? Kan også nevne at hun har hatt hyppige urinveisinfeksjoner og at vi blir fulgt opp på sykehuset med det.
Hopptetussa90 Skrevet 24. mars 2010 #2 Skrevet 24. mars 2010 På såpass små barn er det kanskje best å få en lege til å undersøke.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #3 Skrevet 24. mars 2010 Før jeg kom til slutten skulle jeg spørre om dere hadde sjekket for uvi, men ser at hun har det ofte og dere er klar over det. Min jente hadde det nemmelig likt da hun hadde uvi og det tok 4-6 uker etter hun var ferdig med medisinen til hun var helt kvitt kløen7svien og utfloden. Jeg smurte henne med zink krem med calendula og legen sa jeg skulle fortsette med det hver gang hun sa det svidde/klødde.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #4 Skrevet 24. mars 2010 Æsj, kan vel hende hun har fått uvi igjen da. Skal til legen med den eldste i dag, får spørre han om jeg kan komme inne med en prøve av henne. Takk for svar
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #5 Skrevet 24. mars 2010 Jenta vår var tre år første gang vi tok henne med til legen pga utflod. Hun klaget aldri over at hun klødde eller hadde vondt, men jeg så gul utflod i trusene hennes. Jeg visste heller ikke at småbarn kunne ha slike plager, men det kan de visst. Legen sa at det kunne komme og gå, og det var ikke nødvendig med behandling hvis hun ikke var plaget. Det høres jo ut som om jenta di er plaget, så da er det nok best å ta henne med til legen. Men vi fikk i alle fall vite at om det ikke er normalt så er det i alle fall ikke unormalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå