sandra84 Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 Tenker på å bestille syden tur, men så er det jo så mange plasser å velge i. Noen som vet om noen fine rolige plasser i Tyrkia? Vill jo ikke havne midt i gryta siden vi reiser med mini på 4 år, å jeg som forhåptentligvis er blitt gravid da Å nårtid på sommern er det best å reise dit? )
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 24. mars 2010 #2 Skrevet 24. mars 2010 Kommer litt ann på når.. Hva du liker. Juni-august/september er jo de varmste månedene der nede så da kan det være litt slitsomt.. Var der i august sist jeg var der og da var det 50 grader i skyggen! Det var fryktelig varmt.. Tidlig juni er fin tid å reise på:-) eller slutten av august. Hvor du ikke bør reise om du har små barn er Alanya og Side. Det er "party" steder og kan være en del bråk. Marmaris er mer avslappende og koselig syns jeg. Så ville heller reist dit:-) God tur og kos dere masse:-)
sandra84 Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2010 Takk så masse for svar! Skal lete litt å se hva jeg finner i kveld. Hadde vært godt å fått bestilt så har man noe å glede seg til å se fram til. Takk så masse )
Nicoline3 Skrevet 24. mars 2010 #4 Skrevet 24. mars 2010 Sier meg enig i marmaris, har vært der med barn 3 ganger, og det er et rolig og flott sted! Tidlig juni eller september er best,ellers alt for varmt!
lillecile Skrevet 24. mars 2010 #5 Skrevet 24. mars 2010 Har leilighet i alanya. Var der sist i mai med datter på 4.Helt supert! helt i begynnelsen på sesongen så det er ikke ekstremt masse party folk der og vi gikk in ca i 22 tiden..merket ikke no fyll og bråk.helt greit å ha med snuppa på restaurang på kvelden.alle var koselige og hjelpsomme!
sandra84 Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 25. mars 2010 Siden sambo går skole og ikke er ferdig før i slutten av juni, kanksje man burde dra en ennen plass viss det blir alt for varmt der? ) Å så jeg gleder meg til sommer nå )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå