fremtidoghåp Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 Ville bare gi deg en klem, jeg! .-) Er innom her en liten tur for å se hvordan det går med deg. Ikke bry deg om dumme innlegg, du! jeg vet selv at det er utrolig slitsomt å gå på overtid og få slett oppfølging av sykehuset. men belønningen venter! :-) Nå må jeg gå til min lille jente som hyyyyler på mamma! klem og lykke til!!
Venter nr 4 i April :) Skrevet 24. mars 2010 #2 Skrevet 24. mars 2010 Her kommer en klem fra meg også, Ate
Gjest Skrevet 24. mars 2010 #4 Skrevet 24. mars 2010 Dytter og ønsker deg så masse lykke til i morgen.Gleder meg til å høre din fødselshistorie:)
KaWi Skrevet 24. mars 2010 #5 Skrevet 24. mars 2010 Ønsker deg masse lykke til i morgen! Og jeg gleder meg til å få lese om fødselshistorien din =) Kos deg med din mann i kveld, for jeg er sikker på at dette er den siste kvelden dere har uten baby ;-) Klem fra meg =)
Mamma til*2 jenter* Skrevet 24. mars 2010 #6 Skrevet 24. mars 2010 Henger meg på denne tråden MASSE LYKKE TIL!!! Vi krysser fingrene for deg å gleder oss MYE til å se overskrift fra deg å fødselshistorie YOU GO GIRL!!
ღMadame_mim ღ Skrevet 25. mars 2010 #7 Skrevet 25. mars 2010 Lykke til Ate, håper sykehuset tar til fornuft å legger deg inn i dag!! Klemmer fra meg :-)
fremtidoghåp Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #10 Skrevet 28. mars 2010 Nei, nå må du lese denne Ate, før den forsvinner laaangt ned på siden.... :-)
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 28. mars 2010 #11 Skrevet 28. mars 2010 Kjære jenter!!! Tusen takk for støtten,det varmer.Nå skal jeg legges inn i morgen kveld og få en natt for så å bli satt i gang på tirsdag kl0700,kjenner jeg er veldig spent nå.Tusen takk for all støtte og klemmer.Masse fødestøv til dere alle og store klemmer!!!!
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 28. mars 2010 #13 Skrevet 28. mars 2010 Ønsker deg masse lykke til :-) Har fulgt deg lenge nå! Jeg fødte selv 17 mars (måtte bare innom for å se hvordan det gikk med deg ;-)) Du får oppdatere oss inne på småtroll :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå