Gå til innhold

Hjelp: gaveideer til nybakt mor søkes?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke spagreier.....(og det er hennes fjerde barn)

Har lyst å kjøpe noe til henne....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gavekort på fotpleie.

Det er jo litt i spa-gata, men samtidig ikke helt. Og fantastisk deilig å få stelt beina etter å ha vært høygravid og knapt nådd tærne på ei stund :)

Skrevet

Hvis hun ikke har englebarnsmykke ville jeg kjøpt det til henne

Har fått det av min vennine og det er at de smykkene jeg verdesetter høyest. Så har venninen din f.eks. 2 gutter og 2 jenter så kjøper du det og gjerne 2 kjeder i forskjellig lengde. Det har jeg, har to jenter på ene kjedet og en på det andre:)

Gjest Gul stjerne
Skrevet

En god ansiktskrem og solpudder ville jeg satt pris på.

Skrevet

massasjetime:)

potteplante

en god bok

accessorier, kjøpte eller hjemmelagde

Skrevet

Hva mener du med ikke spagreier? Jeg hadde tenkt å foreslå skrubbekrem & bodylotion, men det var kanskje det du ville unngå?

Hva med en veske, smykke eller sjal/tørkle? Eller en kurv med snacks som spekeskinke, oster mm.

Skrevet

Jeg hadde satt pris på gavekort på en klesbutikk... Så jeg kunne kjøpt meg noen nye klær etter fødsel =D

Skrevet

Jeg trenger alltid håndkrem og sjokolade. Jeg fikk en eske denne gangen med håndkrem, to pakker med ansiktmaske, Mad Men sesong 1, god sjokolade, en neglefil, Min Kamp 1, et moteblad, to pakker koffeinfri te fra Pukka og en lip gloss. Det var sååå koselig:)

Skrevet

Ah...jeg glemte det som stod på bordet da jeg kom hjem!!! En kurv med Cava og forbudte oster/spekemat!! Gode naboer:)

Skrevet

Mad Men på dvd og en hjemmelaget pai var det jeg satte størst pris på

Skrevet

Boob ammetopp/singlet, bøker, blader, blomster, fruktkurv, hårprodukter

Skrevet

Se på www.heibaby.no... Det er så masse fint der!! Vesker, smykker, oljer, kremer osv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...