Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt angelsound

Anbefalte innlegg

Skrevet

ønsker å få kjøpt meg dette, men hvor???

håper med en sånn en at jeg kan slappe av litt mer, lytte litt på hjerte når jeg tenker for mye....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøv denne sida

http://www.babywatcher.no/

har denne selv og er veldig fornøyd:) men en kan ikke forvente å høre noe før en er 15-16 uker på vei sto det i bruksanvisninga. hørte den først i uke 12 forrige gang, men det varierer sikkert.

Skrevet

teknikk magasinet hører jeg mange kjøper den også:)

og vet at det er enkelte som hører hjerte fra uke 10 faktisk me mest vanlig i uke 12/13....skal ihvertfall ha meg en sånn om ett par uker for jeg mamman til alle engstelser føles det som:S

Skrevet

Du kan kjøpe det på teknikmagasinet. På internettbutikken er det nok utsolgt, men har du en butikk i nærheten lønner det seg å stikke innom. Bor du i Oslo eller omegn kan jeg fortelle at teknikmagasinet nederst i Karl Johan har maaaaange slike rett innafor døra :)

Skrevet

fant en sånn på ebay, også angelsound...

men det jeg lurer på er om den faktisk virker?

og hvordan brukes den?

har litt lyst til å kunne sjekke sjøl, og det vil kanskje roe meg ned litt innimellom :)

Skrevet

Fant meg en babywatcher på finn og fikk heldigvis kjøpt den. var ei til der inne som solgte en litt billigere type, men kan hende denne funker fint den og. Kan jo sjekke det opp og google ang merket.. om det er bra etc.

Lykke til :)

Skrevet

Hei jenter

Noen som vet om angelsound har noen innvirkning på barnet????

Jeg bare lurer. Dersom alle er enige om at det ikke på noen måte er plagsomt for barnet så vil jeg også ha en sånn :-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...