Gå til innhold

Sterke murringe i uke 4+1...hvor sterke er det vanlig at de er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.

Dette er sikkert et spørsmål som går igjen og igjen, men jeg har liksom ikke brydd meg om å lese slike før det nå er aktuelt for meg selv.

Jeg oppdaget at jeg er gravid for 2 dager siden 2 dager før ikm. I dag er ikm, jeg har fremdeles ikke fått noe mens og gravitesten er sterkere i dag enn i går. Jeg er likevel bekymret og klarer ikke helt å slappe av når jeg har disse murringene stadig vekk. De dukket opp omtrent for to dager siden og er sterkere nå, kjennes ut som jeg får TR når som helst. Går til og med med bind...i tilfelle.

Kan ikke huske at jeg kjente dette så godt med nr 1 og 2...

Hvordan er det med dere andre, har dete hatt kraftige murringer eller bare litt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du:)

helt normalt at det kjennes sånn ut...hadde det sånn jeg også og ar det innimellom enda 8+2...kjennes ut som det er nr før tante kommer rett og slett...får litt panikk ja men normalt det ER det:)

var skikkelig sur og lei meg noen ganer for jeg avr sikker på at dette gikk feil vei;)xxxxx alt for at det går bra videre for oss begge:)

lykke til;)

Skrevet

Jeg kan ikke huske at jeg hadde noe særlig med murringer på nr. 1, men nå er jeg gravid igjen (5 uker i dag), og har hatt en del murringer. Så jeg tror det kan være normalt selv om du ikke har hatt det i andre svangerskap.

Skrevet

Ok, takk for svar.

Mener liksom at jeg har hørt at det er vanlig da, men utrolig hvor stort behov en har for bekreftelse innimellom.....

Nå kjenner jeg at gleden synker inn mer og mer....HURRA!!!

Jeg skal faktisk ha barn igjen!!! Nr 3!!!!!!

JIPPI!!!!!

Skrevet

Jeg hadde skikkelig menssmerter i forrige uke. Trodde liksom mensen skulle komme, men det skjedde aldri... Men da visste jeg ikke at jeg var gravid! Nå er jeg ca 5+4 tror jeg, og murringene har avtatt! Er nok vanlig! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...