mammaLisa Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 Mannen har mast i evigheter om ny tv.. Vi har en vanlig 32", altså ikke flatskjerm. Synes jo det er for jævlig å kjøpe ny, når denne funker helt fint for min del:) Er jeg kjip? Har alle flatskjerm i dag??
Mikkemafian Skrevet 24. mars 2010 #2 Skrevet 24. mars 2010 Nei da.. Vi har også en svær boks osm tar hele stuen;) Men her i huset kommer det ikke noen ny før den gamle ryker. Det er bare ikke aktuelt å kvitte seg med en helt brukbar TV. Vi sparer til en ny, da.. Så når den ryker så kan vi kanskje kjøpe flatskjerm med en gang:)
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 24. mars 2010 #3 Skrevet 24. mars 2010 Vi har ikke. Kjøper ny når den gamle ryker, eventuelt når vi flytter den i en kjellerstue.
Propellll ♥ Skrevet 24. mars 2010 #4 Skrevet 24. mars 2010 Vi har heller ikke flatskjerm.. Har lyst på, men bytter ikke ut før denne ryker, evt masse penger igjen på skatten Mye annet å bruke penger på også
Gjest irismor Skrevet 24. mars 2010 #5 Skrevet 24. mars 2010 Vi har ikke flatskjerm, og det skal vel gubben være glad for :-) Han sovnet i sofaen og søta tegnet på tv`n med sprittusj mens han sov. Ikke lett å få av glasskjermen så da hadde det vel vært flott med en flatskjerm.
GuttemammaX3 Skrevet 24. mars 2010 #6 Skrevet 24. mars 2010 Vi har, men har ikke hatt lenge, hadde en vanlig stor klump til den var såpass sliten at de aller fleste bilder var grønne og stripete. Kjøpte flatskjerm for et halvt års tid siden:)
Neijasså... Skrevet 24. mars 2010 #7 Skrevet 24. mars 2010 Vi har også tjukkas-tv. ) Godt fornøyd med den fortsatt, og bytter den ikke ut før den ryker.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 24. mars 2010 #8 Skrevet 24. mars 2010 Nei. Har lyst på, men behovet er ikke så stort. Trenger først og fremst hageting/møbler. Når tv'n ryker så blir det en 50"plasma!
Marius og Jonas! Skrevet 24. mars 2010 #9 Skrevet 24. mars 2010 Tjukkas her også, og den blir nok her til den kaputterer.....
brooklyn Skrevet 24. mars 2010 #10 Skrevet 24. mars 2010 Husbonden snek seg til en 42" under påskudd at det var en 37" (konemor blid da ja...), så da flyttet den gamle tv'n opp på soverommet. Nå vil han bytte den ut i en flatskjerm der også, men jeg får meg ikke til å kaste den, den fungerer jo veldig fint fortsatt, selv om den er ubegripelig stor (bare 28" men dyyyyyyyyyp!), det har jeg ikke samvittighet til! "ja vi må for all del ikke bli en del av bruk-og-kast-samfunnet" svarte min elskede, før han bar ned en bossekk full av klær som skulle kastes...:/
mamman til to gutter Skrevet 24. mars 2010 #11 Skrevet 24. mars 2010 Vi hadde en gammel 21'' som var over 10år gammel frem til jul, da kjøpte vi oss flatskjerm. Den vi hadde gjorde alt på den ene siden gult og ettersom den var 4:3, så kuttet den alt på sidene, evt gjorde alt enda mindre. Sportssendinger var håpløst å se på, feks når det var fotballkamper kom resultatene utenfor skjermen og ved feks langrenn var tallene alt for små til at det gikk an å se dem, selvom vi satt nesten oppå tven... Jeg syns ikke du er kjip, så lenge tven fungerer og det er fullt mulig å se hva som er på den, så ser ikke jeg noen grunn til at dere må kjøpe ny heller.
Stjerne37 Skrevet 24. mars 2010 #12 Skrevet 24. mars 2010 Dere er ikke alene.Vi har et som sikkert veier 70kilo,men blir ikke noe flatskjerm før den vi har ryker.Bytter ikke ut ting som funker her i huset.
Venja Skrevet 24. mars 2010 #13 Skrevet 24. mars 2010 Har en svær sak vi også.... har lyst på ny, men den virker jo fin fint! En ting som er positivt er at den er vanskelig å slå på for små barnefingrer
Mia_73 Skrevet 24. mars 2010 #14 Skrevet 24. mars 2010 Vi har ikke flatskjerm heller. Ikke et pengespørsmål, men jeg syns det er unødvendig å kjøpe en ny tv når tv'en man har fungerer.
Mammaen til Isak Skrevet 24. mars 2010 #15 Skrevet 24. mars 2010 Vi har ikke, har utsatt å kjøpe ny tv siden nyttår. Den skrur seg av, lyden forsvinner og fargene flimrer ) hehe..... Vi har nok annet og bruke pengene på, men når den en dag er svart så blir det ny
mammaLisa Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #16 Skrevet 24. mars 2010 Takk for svar jenter! Trodde det var bare oss igjen med svææær tv Blir nok ikke ny tv før denne ryker, er faktisk ikke et pengespørsmål her heller, men får meg bare ikke til å kaste den!!
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 24. mars 2010 #17 Skrevet 24. mars 2010 Har en sånn stor en vi også, og denblir nok her til den ryker ja. Er ikke mer enn 5 år gammel heller, så blir nok noen år til... Vi flytter til sommeren, og da er det nok andre ting vi trenger før en ny tv
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 24. mars 2010 #18 Skrevet 24. mars 2010 Vi har en "vannlig" 32" tv;) Den funker som bare det. Bare tull og kvitte seg med det så lenge det virker! Men blir nok flatskjerm når dette tv tar kvelden. Men,men;) Dessuten så kan vi heller bruke penger på noe anet vi trenger enn og kaste bort mange tusen kr på et tv som vi foreløpig ikke trenger;)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 24. mars 2010 #19 Skrevet 24. mars 2010 Kasse-tv her og, kjøper ikke ny før den ryker----
Gjest Skrevet 24. mars 2010 #20 Skrevet 24. mars 2010 Må jo ikke KASTE tjukkasen, da, jenter. Kan jo gi den til fretex eller selge den for en krone eller to, hvis noen vil komme og hente den på døra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå