Gå til innhold

Plan fadder - men har ikke råd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir faktisk så provosert at jeg nesten ikke finner ord. Ungjenter som blogger, legger ut innlegg om at de har såå lyst å bli planfadder, men at de ikke har råd.

Samtidig som hun legger ut alt det nye hun har kjøpt seg, og alt hun skal kjøpe seg i nærmeste fremtid.

Så går jeg inn på kommentarfeltet, og der er det 5-6 stk som skriver at de også har sååå lyst, men ikke råd.

Må man ha alvorlig mye penger for å se seg råd til slike ting??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville uansett aldri gitt penger til Plan selvom jeg var steinrik.. Er ingenting av pengene som kommer frem og hele Plan er korrupt som få..

For å si det sånn, vi har ikke råd til å gi penger til noe veledighet slik som ting er for oss nå.. Helt på felgen økonomisk. Men jeg handler ingenting utenom heller da.

Jeg nøyer meg med å betale skatt, også vet jeg at Norge gir mer i uhjelp enn noe annet land i verden og de pengene kommer fra bl.a min skatt.

Skrevet

Når det gjelder veldedige formål er det vel helt opp til en selv å bestemme om man har god nok råd eller ikke. Men sannsynligvis skriver vel vedkommende at hun gjerne vil bli fadder bare for å virke litt mindre selvopptatt enn hun egentlig er ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...