Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 Hvor lenge var dere hovne?? Hvor mye gikk dere opp i vekt den første tiden? Er gått en uke for meg nå, kan jeg trene på elipsemaskin tro? Bruker ikke armene....
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #2 Skrevet 24. mars 2010 Dytter litt jeg ....også lurte jeg på èn ting til, blir sårheten på brystvortene borte etterhvert?
Hopptetussa90 Skrevet 24. mars 2010 #3 Skrevet 24. mars 2010 Var hoven i 2-3 uker begge gangene. Gikk ikke noe opp i vekt bortsett fra etter den andre operasjonen. Da gikk jeg opp 1,2 kg, men det var jo pga protesene veide det. Logisk nok. Er anbefalt å vente minimum 3 uker med all slags form for trening. Svømming, løping osv. kan du begynne med igjen etter 6 uker, men er også viktig å lytte til kroppen og ikke se seg blind på anbefalingene.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #4 Skrevet 24. mars 2010 Hva med sårheten på brystvortene? Kan jeg spørre hvorfor du la inn igjen? Måtte du da betale det samme?? Takk for svar:)
Hopptetussa90 Skrevet 24. mars 2010 #5 Skrevet 24. mars 2010 Sårheten på brystvortene merker jeg fortsatt, i tillegg til en sånn rar "lokalbedøvende"følelse. Vanskelig å forklare. Jeg la inn 600 g fordi jeg ikke var fornøyd med 245. Betalte 28.800 første gang, og skal du operere en gang til må du ut med ca 10.000 ekstra fordi det liksom er så stor jobb å få ut de gamle protesene. Jeg stakk over til sverige. Operasjonen kostet 40.000 SEK, men i norsk kurs ble det noe over 32.000 kr.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #6 Skrevet 24. mars 2010 hm, hoven i et par uker tenkger jeg. gikk ikke opp i vekt (la ikke inn mye) jeg kunne ikke ha trent etter en uke, men det må du jo kjenne etter selv.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #7 Skrevet 24. mars 2010 Men om jeg ikke har vondt, er det da noen grunn til ikke å trene forsiktig, som å gå på mølla o.l? Kan det gå ut over arrene? Har du noe vondt i brystvortene? Når kunne du ligge å sove på siden igjen? Er arrene dine pene?))
Hopptetussa90 Skrevet 24. mars 2010 #8 Skrevet 24. mars 2010 Du KAN, men hvorfor ikke vente hvertfall en uke til? Det hjelper tilhelingen av sting og innvendig i brystet dersom du venter. Jeg turte ikke ligge på siden før etter 3-4 uker etter første operasjon. Etter andre operasjon hadde jeg betydelig mindre vondt og ventet noe kortere med den slags "finesser". Arrene mine er etter to operasjoner veldig fine. Akkurat som etter første operasjon. Etterhvert vil dine arr være knapt synlige, men gi dem ett års tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå