Gå til innhold

Dere som har lagt inn brystproteser.................

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge var dere hovne??

Hvor mye gikk dere opp i vekt den første tiden?

Er gått en uke for meg nå, kan jeg trene på elipsemaskin tro? Bruker ikke armene....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt jeg ....også lurte jeg på èn ting til, blir sårheten på brystvortene borte etterhvert?

Skrevet

Var hoven i 2-3 uker begge gangene. Gikk ikke noe opp i vekt bortsett fra etter den andre operasjonen. Da gikk jeg opp 1,2 kg, men det var jo pga protesene veide det. Logisk nok.

Er anbefalt å vente minimum 3 uker med all slags form for trening. Svømming, løping osv. kan du begynne med igjen etter 6 uker, men er også viktig å lytte til kroppen og ikke se seg blind på anbefalingene.

Skrevet

:) Hva med sårheten på brystvortene?

Kan jeg spørre hvorfor du la inn igjen? Måtte du da betale det samme??

Takk for svar:)

Skrevet

Sårheten på brystvortene merker jeg fortsatt, i tillegg til en sånn rar "lokalbedøvende"følelse. Vanskelig å forklare.

Jeg la inn 600 g fordi jeg ikke var fornøyd med 245. Betalte 28.800 første gang, og skal du operere en gang til må du ut med ca 10.000 ekstra fordi det liksom er så stor jobb å få ut de gamle protesene. Jeg stakk over til sverige. Operasjonen kostet 40.000 SEK, men i norsk kurs ble det noe over 32.000 kr.

Skrevet

hm, hoven i et par uker tenkger jeg. gikk ikke opp i vekt (la ikke inn mye)

jeg kunne ikke ha trent etter en uke, men det må du jo kjenne etter selv.

Skrevet

Men om jeg ikke har vondt, er det da noen grunn til ikke å trene forsiktig, som å gå på mølla o.l? Kan det gå ut over arrene?

Har du noe vondt i brystvortene?

Når kunne du ligge å sove på siden igjen?

Er arrene dine pene?:)))

Skrevet

Du KAN, men hvorfor ikke vente hvertfall en uke til? Det hjelper tilhelingen av sting og innvendig i brystet dersom du venter. :)

Jeg turte ikke ligge på siden før etter 3-4 uker etter første operasjon. Etter andre operasjon hadde jeg betydelig mindre vondt og ventet noe kortere med den slags "finesser".

Arrene mine er etter to operasjoner veldig fine. Akkurat som etter første operasjon. Etterhvert vil dine arr være knapt synlige, men gi dem ett års tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...