Gå til innhold

IVF, jobb i barnehage, sykemelding.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er igang med 1.forsøk og begynner å merke bivirkningene av sprayen.. Trett, humørsvingninger, hodepine innimellom, og merker det på psyken. Er avd.leder i en barnehage og de som jobber i barnehage vet at det er hektisk(som så mange andre jobber da!) :) men tror at jeg snart må trappe litt ned for en periode... noen andre med barnehagejobb her som har måtte sykmelde seg under denne prossessen? Og andre jobber da, eller er dere friske og raske under spray/sprøyteprossessen??

Får veldig fort dårlig samvittighet, og føler at jeg burde klart jobben men en slik prossess som IVF er er litt spesiell...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde tenkt mest på meg selv akkurat nå...dette koster enormt på mange måter og ingen takker deg på jobben om du står til du stuper. Tror det er viktig å ikke være helt skutt når man skal ha innsetting ol og. Noen yrker er værre å kombinere IVF med...

Lykke til og følg magefølelsen din.

Skrevet

Hei Tintinn!

Kan jeg spørre hvor lenge du har brukt spray? Jeg er også i gang med første forsøk, og er allerede litt uggen selv om jeg bare har sprayet siden mandag.

Ang spørsmålet ditt; tenk på deg selv!

Skrevet

Har visst klart å få med meg en n for mye i nicket ditt...

Skrevet

Har gått på spray i 10 dager, og skal snart begynne på ny flaske. Er litt opp og ned i formen, idag har det gått bra. Men tror at jeg skal lytte til kroppen og formen og heller ta hensyn til den enn jobben. Hva slags bivirkninger har du da Tingeling75?

Skrevet

PÅ mitt aller siste forsøk var jeg sykemeldt under hele perioden! Nå er jeg gravid med tvillinger! Jeg er bombe sikker på at ro og hvile spilte inn for meg å kunne bli gravid. Jeg gikk samtidig til akupunktur. Anbefaler det!

Skrevet

xwoman var du sykemeldt i sprayperioden også? Jeg skal prøve å holde ut til etter påske og se an da... da er det rett før UL og sannsynligvis sprøyter så mulig jeg sykmelder meg da. Gratulerer med dobbel lykke da, kjempespennende :))

Skrevet

Hei!!

Jeg jobber også i barnehage.. var sykemeldt fra uka før sprøytestart.. Men kjente på kroppen at jeg gikk på spray... Veldig kort lunte i forhold til barna - er jo igrunn urettferdig for dem at jeg varpå jobb, dem fikk nok gjennomgå litt.. ( dårlig tolmodighet) Men så var jeg sykemeldt i tilsammen 3mnd etter på.. ikke fordi jeg lå med beina i taket, men fordi jeg spydde spydde spydde allerede fra uke 6.

Håper du slipper å oppleve spying.. :)

MEN tenk på deg selv, denne tiden får du aldri igjen.. :) kroppen går igjennom noe den aldri har gjort før, det er mange tanker, ta vare på deg selv og MANNEN din! :)

Jeg er forresten gravid etter 3 forsøk - kjempe happy!! 28uker på vei - ikke gi opp om det ikke skulle klaffe på første forsøk! :)

Lykke til alle dere!! :)

Skrevet

Gratulerer til xwoman og babyblomsten:-)

Av bivirkninger er jeg litt svimmel innimellom (eller, det kjennes ut som jeg er på ei skikkelig fyllekule), hatt litt vondt i magen og er visst litt emosjonell. I dag har jeg hodepine og småblødninger også. Hodepinen har vært ganske konstant gjennom dagen, men ellers er det ikke sånn at jeg føler meg uggen hele tiden. Kommer og går litt.

Skal gå på spray i ca 3 uker før sprøytestart, så litt spent på om dette blir bedre, værre eller holder seg sånn som nå. Uansett hvordan det blir, er det garantert værdt det hvis det kommer en fin premie

etterhvert:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...