Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om mannen er spilleavhengig. Vet han spiller på hest og lotto. Vet han for et par år siden også spilte på noe i utlandet. Sier nå at han har sluttet med det. Han vant 100 000,- på hest og har arvet 100 000,- Han sa at han skulle betale litt studielån og at vi skulle ha resten som buffer i tilfelle noe skulle skje. Jeg har brukt litt mer en dette (arv) på felles bolig.

På hans selvangivelse står det bare noen få hundrelapper på konto. Han er 42 år og har fortsatt 280 000 igjen å betale på studielånet. Føler det er noe som ikke stemmer her. Sover dårlig. Hvor mye kan man egentlig få i studielån? 500 000? Hva tror dere? Vi har ikke noe system i forhold utgifter. Jeg har mast lenge om å opprette en regningskonto. Men det blir bare dårlig stemning av det. Vi krangler ikke, men jeg blir trist og lei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen?

Skrevet

Grunnen til at jeg spør er at jeg mener du bør kreve innsyn i økonomien til den du velger å dele livet ditt med. Er det en kjæreste blir det litt anledes for meg. Økonomi, barn og ulike seksuelle behov er jo de vanligste grunnene til krangel...

Skrevet

Da får det bare bli dårlig stemning....hva hvis du står der uten hus og hjem, du og barna må flytte hjem til foreldrene dine med gjeld opp til øra...?

KREV innsyn og oppriktighet. Si at du vil vite hva som foregår ellers så tror jeg du må innse at han ikke er den manen du er så glad i og tenke på å kontakte en advokat...

Skrevet

Vi har vært sammen siden 1996 så det er noen år. Gift i 2004. Har ikke følt så behov for kontroll før vi nå fikk barn. Men jeg har alltid vært klar på at jeg ikke liker økonomisk rot. Det er viktig for meg at barnet har en trygg og sikker framtid. Mannen på sykehus nå, så jeg har fått låv til å åpne hans selvangivelse for å gi beskjed om eventuell restskatt. Han tjener det dobbelte av meg (det viste jeg) likevell har han ikke en krone på sparekonto.

Skrevet

Jeg ville krevd fullt innsyn, hvis dere er gift blir du nok dratt med i lasset hvis noe skulle gå galt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...