Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Leste om det i svangerskapsboka mi, fordi jeg hadde så hodepine og følte meg uggen.. så leste jeg at det kunne være det ( Blir så redd... Burde jeg hendvende meg hos lege eller jordmor?? Eller er det så hastverk at jeg buerde kontakte legevakta??? Huff, kjente det stakk inni meg nå
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 Jeg har hatt det to ganger, og det er flere ulike symptomer som er tilstede samtidig. Bla eggehvite i urin.. Hodepine er jo ikke så uvanlig når man er gravid. Det er nok sikkert ingen akutt situasjon, så slapp av og sov godt i natt, men om du føler deg utrygg så tar du det opp med lege eller jordmor. Hvor langt er du på vei? Hodepinen i forbindelse med svangerskapsforgiftning er veldig spesiell (kjennes ut som et stramt belte rundt hodet og er verst i pannen), og ofte får man veldig vondt i mellomgulvet/ øverst i magen. Men dette er jo symptomer som kommer langt ute i utviklingen.... Prøv å slappe av, ta en paracet og se om hodepinen forsvinner :-) Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #3 Skrevet 23. mars 2010 Er i uke 25, har hatt ganske kraftige smerter i hodet, men har ikke kjent noe i mellomgulvet.. får vel prøve å puste litt ut )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå