Gå til innhold

Strøm - Hva er best av variable og fastpris?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så usikker på hva vi skal velge..

Om vi tar fastpris blir det 59øre pr kw, variabel er pr nå 93øre.. Bor i trøndelag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir det samme som med renter..

 

Variabel pris vel nesten alltid lønne seg på lang sikt, fordi strømselskapene setter fastprisen høyere enn gjennomsnittet for svingningene de siste årene, men lavere enn prisen akkurat nå... Hvis dere har anstrengt økonomi kan imidlertid fastpris være en gunstig måte å få kontroll over økonomien på... Men, som sagt, det vil nesten aldri lønne seg på lang sikt..

 

Men, som alle vet, det er dyrt å være fattig.. Det er bare dere som kan avgjøre dette..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...