Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Er så usikker på hva vi skal velge.. Om vi tar fastpris blir det 59øre pr kw, variabel er pr nå 93øre.. Bor i trøndelag.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 Det blir det samme som med renter.. Variabel pris vel nesten alltid lønne seg på lang sikt, fordi strømselskapene setter fastprisen høyere enn gjennomsnittet for svingningene de siste årene, men lavere enn prisen akkurat nå... Hvis dere har anstrengt økonomi kan imidlertid fastpris være en gunstig måte å få kontroll over økonomien på... Men, som sagt, det vil nesten aldri lønne seg på lang sikt.. Men, som alle vet, det er dyrt å være fattig.. Det er bare dere som kan avgjøre dette..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå