Gå til innhold

Kryper/åler alle småjulitroll seg??


♥tosmåtroll♥

Anbefalte innlegg

Min lille kommer seg bare bakover, men reiser seg på alle fire og står å gynger og strever med beina...men armene står som støpt...morsomt åse på..hihi!

Lurer litt på om han er litt treig (egentlig greit d asså men) eller er det flere latsabber? Han blir snart 8 mnd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her sto lillegutt å gynget lenge, var så morsomt å se på, så stolt fordi han kom opp på alle fire:)

 

Lilligutt har krypet lenge, han har nå begynt å krabbe:o) det skjer så utrolig mye nytt hver eneste dag:))

 

Det nye nå er at han har begynt å reise seg:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss så åler han, I FULL FART!

Hehe, nå morroa begynner.

"Nei, ikke dra ned ned!" :-D

Men men, vi kommer ikke opp på alle fire.

Det er ikke antydning til at han vil prøve engang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han åler seg rundt. Vi var på barselgruppe på 7 mnd og så at den andre gutten ålte - dagen etter vi kom hjem var det full ålings her også. Og da så det ut som om han ikke hadde gjort annet enn å åle, for det var fra null prøving til full fart. Var visst bare en kode å knekke :)

 

Han kommer seg opp på alle fire såvidt, men virker ikke som om han har særlig interesse av det - han kommer seg jo rundt ved åling.

 

Ikke alle barn åler, noen går rett på kryping. Og andre går fra åling til å gå så det er ikke noen "fasit" på dette her tror jeg. Virker som alle barna her inne er helt normal i utviklingen, syns jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har krabbes det og går rundt bordet. Men gjennomsnittet er vel ca 10 mnd når de krabber.

 

Men når han står å vugger på alle 4 så er det for å finne balansen. Tassen gjorde dette lenge, så plutselig krabbet han.

 

Kommer før man vet ordet av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her åles det i full fart, gynger litt i krabbestilling, men kommer ingen vei på den måten enda.

 

Hun reiser seg også, og setter seg opp.

Ja utviklingen skjer i rasende fart nå altså :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at dagen etter jeg beskymret meg for at lillgutt ikke kom noen vei, så tar han sitt første tak fremover i dag ☻ Så nå har han ålet seg rundt her på gulvet i flere timer...hihi...helt utslitt da jeg la han!!(han altså)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro!! Her også skjedde det bare over natten! Plutselig ålet han seg frem! Vår lillemann begynte for ca en måned siden. Og nå de siste dagene har han begynt å komme seg opp på alle fire, og reise seg opp i lekegrinden. Synes det er greit at han ikke er så tidlig ute jeg, blir fort nok travelt å løpe etter han:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tassen min krabber/åler ikke. Han roterer rundt og skyver seg bakover :) Men kommer jo dit han vil likevel :) Hehe... Men om det er noe han ivl ha tak i (gardina f.eks) så jobbes det iherdig med de små beina, men armene blir ikke med (de strekker han jo foran seg i stedet for å bruke dem til å åle seg framover med). Men har sett et par ganger at han har brukt armene i tillegg, så det kommer vel kanskje :) Jeg krabbet jo ikke selv da jeg var baby, så det er jo ikke sikkert han gjør det heller. Men det kommer når det kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt åler/krabber ikke.

Gjør alt bakover, i sirkler armer og ben går i ett hele dagen og sitter støtt.

Men kommer seg ikke fremover:( Han blir veldig irritert..

Godt å høre at det er flere...!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa her har ålet siden hun var 6 mnd og har nå knekt krypekoden.. selvom det er gangske vanskelig å det går myyyye fortere og lettere å åle.. =) Nettopp fylt 8 mnd =)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har visst alt skjedd i løpet av påsken for vår del. Lillebror har ålet seg framover i lang tid nå, men i påsken knakk han krabbekoden. I tillegg har han lært seg å reise seg opp og dra i dukene. Her er knall og fall dagen lang... Puh!

 

Tror nok ikke man skal bekymre seg noe for om de små enda ikke krabber enda. Det er enda tid..:o) Godt barna er forskjellige og gjør ting i eget tempo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...