Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 I tillegg til vondt i hodet og småkvalm. Litt bekymra, men vet ikke om det er normalt eller ikke? Plis svar meg noen?
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 Jeg sliter litt med pusten fordi magen er så høy. Er din mage også det?
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #3 Skrevet 23. mars 2010 Vet ikke helt om det er pustevansker, men må ofte dra ordentlig inn luften pga det føles ut som jeg ikke får pustet nok. Og blir veldig fort andpusten da. Kvalmen har kommet tilbake, er nok den berømte sv-kvalmen tenker jeg.. Hvis du er bekymret så ring jordmora di imorgen, bedre å ringe enn å bekymre seg unødig..
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #4 Skrevet 23. mars 2010 Pustevansker er normalt når man er høygravid.. Hodepine skal du passe litt på. Hvis det blir trykkende eller bankende, altså, veldig vondt, kan det skyldes at du har høyt blodtrykk.. men dette måler du vel på kontroller, og har nogenlunde oversikt over. Lettere hodepine og kvalme er vanlig mot slutten..
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #5 Skrevet 23. mars 2010 Ja den er veldig høy! Sikketr bare veldig liten plass til lungene :/
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #6 Skrevet 23. mars 2010 jeg hadde veldig pustevansker. Ring føden og snakk med de. Det gjorde jeg, og ble bedt om å komme inn for sjekk.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #7 Skrevet 23. mars 2010 Var på kontroll i går. Bittelitt høyere blodtrykk, men ikke for høyt, og litt forskjellige ting i urinen. Skal inn med ny urinprøve neste uke. Skulle ta kontakt hvis hodepinen ble verre sa jm. HI
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #9 Skrevet 23. mars 2010 Håper vi får synkende mager snart:-D Slitsomt å ikke kunne puste skikkelig Har hatt noe kvalme de siste ukene, men den har gradvis forsvunnet siden lørdag. Hodepine har jeg ikke hatt. Ser du har fått råd om å følge med på hodepinen og ringe jm/føden om den blir verre og jeg støtter meg til det rådet. God bedring og lykke til! 23:00
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #10 Skrevet 23. mars 2010 ofte når man har høy mage, presser magen på blodårene, man blir lett svmmel og kortpustet
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #11 Skrevet 23. mars 2010 Det forklarer svimmelheten også, takk;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå