Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Kan du "spå" meg også? Hvordan ser det ut for forholdet mitt fremover? Vi snakker om å få et barn til. Vil det skje? Når? Tusen takk, hvis du kan hjelpe meg:).
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 PM! At enkelte folk ikke skjønner dette med PM altså..
Miztery Skrevet 23. mars 2010 #3 Skrevet 23. mars 2010 Forholdet deres har kanskje vært litt turbulent, men dere holder på å finne tilbake til roen, noe som har tatt tid, men nå ser det ut til at dere kommer dere over kneika. Dette blir forsterket av kortet Verden, som sier at du kan se fram til en periode med likevekt og lykke. Kanskje en vanskelig tid med prøvelser er over, slik at dere begge kan glede dere over den innsikten dere har fått. Dere må være forsiktige med penger, selv om dere har penger nå, må dere ikke bruke over evne, for det kan komme knagrere tider. Angående ditt spørsmål om barn ser det ut som dere eller kanskje bare du, er veldig opptatt av at økonomien må være trygg. Det er ikke noe galt i å være opptatt av det, men det må ikke gå ut over andre områder i livet. Å få et barn til er jo en økonomisk "byrde", men neste kort tyder på svangerskap. Så du må ikke la dere må ikke la økonomiske bekymringer komme i veien for det å få flere barn. Det er sannsynlig at du vil bli gravid allerede i sommer(kortet sier i juli), om dere starter prøvingen nå. Lykke til, men husk at dette er bare for moro!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #6 Skrevet 23. mars 2010 Om samarbeid med barnefar, og vil jeg møte en ny? Tusen takk!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #7 Skrevet 23. mars 2010 Tusen takk for at du tok deg tid! Det satt jeg virkelig stor pris på! Det er virkelig mye som stemmer her. Særlig det som angår forholdet vårt. Vi snakker om å begynne prøvingen fra neste måned. Håper du har rett mht graviditet. Jeg har noen bekymringer i forhold til det, men jeg blir ikke yngre og rent praktisk sett passer det absolutt best at jeg blir gravid innen året er omme:) Vi må virkelig være forsiktige med penger fremover, det har du helt rett i.
Miztery Skrevet 23. mars 2010 #8 Skrevet 23. mars 2010 Om barnefar får jeg fram at han er en ung mann (kanskje til sinns, om ikke så ung i kroppen..), født i Tvillingene, Vekten eller Vannmannen. Det tyder på kontrakter, nye planer og dokumenter. Og det tiskes og hviskes i krokene om sladder etter "skamdaler". Når det kommer til samarbeidet, ser det ut som dere begge utkjemper en kamp, kanskje om hvem som er den beste foreldren. Det er en opphetet debatt, men den kan hanskes med, selv om det er utfordende og trangen til å vinne er sterk i dere begge to. Oppfatningene spriker, krangler utvikler seg og det slår gnister. Men til tross for dette, vil samarbeidet mellom dere bli bedre, og dere vil kommer ut av det med en ny måte å tenke på. Kortene mine vil ikke at du skal finne deg en ny enda. De maner deg nærmest til å tenke på deg selv nå, trekk deg tilbake fra verden, mediter, les bøker om filosofi. Bare innse at livet ditt har kommet til en pause, noe som er helt naturlig og det er ingenting å stresse med. Det kan se ut som du får problemer økonomisk, eller kanskje er det bare at du har lav selvtillit, og kan trenge å bygge den opp igjen. Uansett, tiden er inne for å pleie deg selv. Lykke til! *just for fun*
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #9 Skrevet 23. mars 2010 Tusen takk for at du tok deg tid! Mye som stemmer her.
Miztery Skrevet 23. mars 2010 #10 Skrevet 23. mars 2010 Skulle gjerne ha sett en mann til deg i kortene, men det kommer nok når det er meningen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå