Gå til innhold

Magen min stikker lengre ut enn puppene..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er og har alltid vært tynn. Greit nok at jeg ikke har store pupper, men magen mine er seriøst stor!

Må gå i skikkelige løse plagg. Er livredd for å vise hvor stor magen min er. Jeg vet jeg kommer til å få spørsmål om graviditet... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du gravid da?

tenker på siden du skriver du alltid har vært tynn. Eller har du lagt på deg mye nå i det siste?

Magen min er desverre nesten like langt ut som brystene:o(

Skrevet

Har mens nå, og jeg har stabil syklus. (Ikke bare når jeg har mens magen er stor)

Skulle nesten ønske jeg var gravid, så hadde jeg hatt en grunn til å se sånn ut. Fødte for 8 måneder siden, men magen har ikke vært så stor hele tiden etter fødselen. Kjenner skikkelige fantomspark. Ikke bare litt dult, men skikkelig romstering. Så man kan jo nesten lure. Men, jeg har jo stabil menssyklus, og kan trekke inn magen til det bare blir litt kul, så det stemmer nok ikke.

Skrevet

Det høres ut som magen din er kostholdrelatert hvis du ikke er gravid og er tynn ellers.

Spiser du mye karbohydrater/sukker/hvitt brød, eller melk?

Du kan muligens være allergisk mot noe av dette, som er ganske vanlig.

Hvis du forsøker å legge om kostholdet og trene mer kondisjonstrening eller gå raske spaserturer kan magen forsvinne uten at du blir tynnere sånn ellers.

Men jeg hadde nok tatt meg en tur til lege for en utredning iforhold til om du har intolleranse i forhold til noen matvarer.

Skrevet

Har du trent magemusklene?

Det har jeg vært veldig dårlig til.

Kanskje magemusklene dine ikke har lukket seg ordentlig igjen.

Vet ikke om mine har det, men tror mye er latskap.

Sulle ønske jeg elsket å trene.

Skrevet

Noen gode tips om hva jeg skal spise da? Hvor lenge uten resultat burde jeg gå før jeg kontakter lege?

Skrevet

Nå er jeg ikke lege, så om du har noe form for intoleranse kan jeg ikke svare på. Men for min del, så blir jeg ihvertfall utrolig oppblåst i magen av å spise for mye karbohydrater. Det er sånn at jeg føler meg som en ballong som jeg har lyst å stikke en nål i.

For å unngå dette spiser jeg minimalt med brød, velger fullkornspasta og ris istedenfor vanlig, og spiser lite poteter. Jeg spiser masse salater, grønnsaker og omeletter og det gjør at magen stort sett er flat hele tiden.

Det kan også være at du drikker for lite vann.

Men hvis det har vart lenge og du ikke føler deg bra, bør du selvsagt ta deg en tur til legen og få sjekket opp i det.

Lykke til!!

Skrevet

Du kan ha sprik i magemusklene, forhåpentligvis går det seg sammen en del, ellers er eneste løsning å operere for å sys ammen musklene igjen.

Skrevet

Jeg har samme problemet, selvom jeg tar 60 sit'ups hver dag, så blir den ikke flatere! Skulle også ønske jeg var gravid, sånn at jeg visste "problemet".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...