¤¤happy-may-mum¤¤ Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Tar meg ofte en nutrilett sjokolade/meal hver dag.. prøver å gå ned i vekt, har ofte lyst på noe, og da dekker nutrilett det behovet. Men er det så lurt som jeg tror?! skjønner ikke så mye av den næringsinnholdlisten og om den faktisk er bra... :S Noen som vet av noen alternative måltidserstattere i form av sjokolade/meal eller lignende?
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 Det er helt greit om du bruker det som en måltidserstatter, men ikke fordi du er fysen på noe godt og spiser det istedenfor sjokolade. Si f.eks at du spiser iløpet av en dag; frokost, lunsj, middag og kvelds, pluss litt frukt mellom måltidene. Om du spiser alt det (og i store mengder) PLUSS nutrilett, så har det ikke noe for seg Jeg brukte shake til frokost en periode, blanda med proteinpulver. Da brukte jeg det istedenfor masse mat til frokost. Funka fint det
¤¤happy-may-mum¤¤ Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2010 Så nutrilett sjokoladene inneholder "mange nok" kalorier for et helt måltid da eller? Prøver å kutte ut kveldsmåltid eller lunch m nutrilett, men blir jo ikke mett av de :S må vel bare bli litt tøffere mot meg selv....
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. mars 2010 #4 Skrevet 23. mars 2010 Ja, det er jo litt av poenget, at de skal erstatte et måltid
¤¤happy-may-mum¤¤ Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2010 ja, var bare litt usikker på om de var måltidserstatter eller "sunt" godis...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå