LilleTrilleMille Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Noen her inne som har latt barna beholde sprinkelsenga etter barnet er blitt 3 år? Gutten vår liker seg godt i senga, han er liten av vekst og har god plass. Han har aldri prøvd å klatre ut av senga. Vi bytta på eldstemann når hun var 2,5 år så føler at vi burde kanskje bytte snart. Har dere noen argumenter for at han ikke burde ha sprinkelseng lenger?
ApriIbaby Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 Gutten vår elsket sprinkelsenga si og ville ikke ut av den. han sov i den til han var 3,5 år. Da ville han bytte selv. Dette var helt uproblematisk for oss og ham
ApriIbaby Skrevet 23. mars 2010 #3 Skrevet 23. mars 2010 Må legge til at gutten vår er lang - kanskje 105-110 da han flytta ut,. Han hadde fått ny kul juniorseng, men ville ikke sove i den. Han kltret ut og inn av sprinelsenga som han ville
Vilja<3 Skrevet 23. mars 2010 #4 Skrevet 23. mars 2010 Gutten vår på 3,5 år ligger i sprinkelsengen inne på vårt rom ennå han. Han vil ikke ligge i storesengen på rommet sitt. Både jeg og han synes det er så koselig, men vi tar den vel ut i løpet av våren/sommeren.
erteposen + 4 Skrevet 23. mars 2010 #5 Skrevet 23. mars 2010 Jeg hadde ikke tatt sjansen på å la et barn som kan klatre ligge i sprinkelseng i tilfelle barnet klatrer om natta, men så har jeg hatt et barn som fallt stygt ut av sengen uten forvarsel. Ellers så er det babyseng for mine barn, og jeg tror ikke nabogutta hadde vært spesielt nådige om de kom hjem til en treåring i "bleieseng":)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå