Gå til innhold

blir fremdeles forbauset over enkelte her inne...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med folk som i det hele tatt tenker tanken om at Nav skal hjelpe de med penger til:

-barnedåp...

-førerkort

-sydenferie

-leker

etc...

Herreguuuuuuud... jeg blir så oppgitt. Har du ikke råd til å døpe barnet ditt enda det er gratis med selve sermonien??? Hva er det du skal ha penger til? Kakene og maten og nye klær?

Og førerkort??? Ehhh... skal du ha penger til bensin og bil også da eller?

Nei hallo, bli voksen, klar deg på egenhånd!

Ja alle kan komme i en kinkig situasjon, men da driter du i å døpe ungen eller?? Og du klarer kanskje å ta buss eller tog eller gå??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner hva du mener HI..

men vet av erfaring hvor kjipt det er å bare ha dt man har på seg (a, setter det litt på spissen) og alle forventer at man skal gjøre de samme tingene som naboen med 500.000i årslønn

Skrevet

Er enig med deg HI.

Skrevet

Skjønner ikke at de tror en skal få sponset sydenferie...vi er ikke trygdet og må ikke reise på ferie.

Har en ikke råd så har en ikke råd. Da kan en drite i hva folk forventer, samme hva det måtte være.

NAV hjelper en til å klare seg, ikke til luksusting!

Skrevet

Sign. deg på dette 22.37

Skrevet

Kan det ha noe med at kirken tilhører staten? At man får dekket konfirmasjon og dåp, eller er jeg helt på bærtur?

Skrevet

Det var noen som nevnte at dåp er gratis. Hvorfor skal man da tigge penger av nav til det? MÅ man aboslutt ha sammenkomst etterpå?

Skrevet

Det ER faktisk mulig å få litt penger til dåpsfest av NAV. Ikke klag til meg for at jeg sier dette, er NAV som har valgt det...

Skrevet

ja særlig disse stadige innleggene om støtte til dåp provoserer meg...

DA lurer jeg på hvorfor man absolutt skal døpe barnet, det er vel kanskje ikke selve dåpssermonien som er viktigst for dem da eller?

Skrevet

Nei, det er vel mer viktig å ha penge til kaffe og kaker.

Skrevet

Jeg fikk hjelp av NAV til lappen og bil.

Har en kronisk syk datter og var alenemor med omsorgslønn og uten mulighet for å jobbe.

Det snudde opp-ned på ivet vårt og vi fikk bedre livskvalitet som følge av det. Jeg har jobbet opptil 3 jobber om gangen og betalt masse i skatt i mange år frem til jeg fikk henne. Har alltid klart meg på egenhånd.

Innlegget ditt bærer preg av å være unøyansert, naivt og umodent.

"Herreguuuuuuuuuuuuud" "Hallo, bli voksen".

Kanskje burde du stikke fingeren i jorda og utvide horisonten din litt. Det er faktisk gratis. Lykke til og god bedring. Håper du bruker en hjernecelle eller to neste gang du bestemmer deg for å mene noe om noe du ikke vet.

Skrevet

Men får man bedre livskvalitet av å døpe barnet sitt?

Du anonym 23.03 hadde en god grunn.

Skrevet

nå snakket jeg vel ikke om de som får dekket førerkort og bil pga sykdom... men jeg snakker om de som forventer støtte fra NAV pga at de er aleneforsørgere.

HI

Skrevet

Å? Det kommer ikke frem av den siste setningen din ihvertfall....

Skrevet

Førerkort - ledd i å komme seg ut i arbeid kanskje?

Sydentur - behandlingsreiser er vel en ting nav sponser?

Ellers ser jeg ikke hvorfor nav skulle sponse dåp eller leker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...