Gruffalo:-) Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Jeg er bedt i 30 års lag til helgen, til ei gammel venninne, og lurer på å ta meg en liten tur. Koselig å treffe gamle kjente:-) Men, jeg er jo aldri utenfor døra og har ingenting å ha på meg.. Har ikke vært ute hverken på byen eller på fest på langt over tre år, og trenger virkelig tips..:-)
erteposen + 4 Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 Jeg skal også det, nå på lørdag. Antrekket er sorte stiletter, svart jeanst slim fit og en lang topp med litt vidde i pudderosa - og et lang sort kjede. Jeg skal ha zebra clutchen med meg, og en grå kort skinnjakke i tilfelle bytur.
Gjest Skrevet 23. mars 2010 #3 Skrevet 23. mars 2010 Då bør du i allefall gå. Tre år var leeenge. Skal du gå til anskaffelse av noe nytt, altså? jeg er ikke SÅ inne i motebildet akkurat, men har skjønt at det er dongeri, dongeri, dongeri i vår: jakke, skjorter, bukser, skjørt. Og blå og grå klær. Korte shorts er in, med strømpebukse under eller korte dongeriskjørt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå