Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 FY FADER han er kvalm!!! Ser helt skada ut også!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #3 Skrevet 23. mars 2010 Han er stygg, har helt fæle klær og er masete.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #4 Skrevet 23. mars 2010 http://www.tv2underholdning.no/gkn/-endelig-ble-jentene-litt-loese-3164572.html
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #5 Skrevet 23. mars 2010 HVordan har folk tålmodighet til å se sånt hjernedødt søppel?
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #6 Skrevet 23. mars 2010 Ja, så enig! Han ligner virkelig en klovn, en skikkelig stygg en.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #7 Skrevet 23. mars 2010 Nesten som jeg håper at dere en eller annen gang får oppleve at noen prater slikt dritt om deres barn jeg!! DRITTKJERRINGER!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #8 Skrevet 23. mars 2010 Sleng opp et bilde av dere selv da, så vi kan kommentere hvor stygge dere er også.. Grew up!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #9 Skrevet 23. mars 2010 Grew up??? HAHAHA! Når du skal konstantere at noen er barnslige, må du iallefall skrive "voks opp" riktig. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #11 Skrevet 23. mars 2010 Åhhhh...ble du flau nåååå....daaaakar...
Jordbærpiken Skrevet 23. mars 2010 #12 Skrevet 23. mars 2010 Han ligner litt på han der jokern eller noe??
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #13 Skrevet 24. mars 2010 Hahahahaha! 00:10 og 00:29! ærlig talt, om jeg hadde meldt meg på et program som paradise hotel, så hadde jeg vært ganske så forberedt på at både utseendet mitt og oppførselen min ble diskutert. Det er liksom det hele programmet er basert på. Dere er så latterlige! Moral-politiet slår til igjen. Jeg må bare le av dere skinn-hellige kjærringene her inne. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå