Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Kan du se noe ang økonomi i nærmeste fremtid og høsten? Positivt eller negativt?
Miztery Skrevet 23. mars 2010 #3 Skrevet 23. mars 2010 Jeg la tre kort, for fortid, nårtid og fremtid. Det første kortet tyder på at du har tatt ting litt for gitt og burde anstrengt deg litt mer. Du har kanskje følt deg trygg, og slappet litt for mye av. Nåtiden: den økonomiske situasjonen står foran en bedring. Du vil få anerkjennelse fra andre, og hvis du har kjempet på et område i livet ditt, bør alt bli lettere nå. Sommeren vil bli en viktig tid for deg, en tid der tingene går bra og du kan feire et vellykket resultat eller en lykkelig begivenhet. Framtid: Du kan legge bekymringene bak deg, og du beveger deg inn i en lykkeligere fase. Økonomiske problemer blir mindre overhengende, og en periode med anst og bekymringer nærmer seg slutten! Det er også mulig at du vil kommer til å ta en reise, en kort ferie for å koble av etter en stressende periode i livet ditt. Ps. Ikke ta alt for god fisk, jeg er bare hobbytarotspåer..
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #4 Skrevet 23. mars 2010 Nå ble jeg litt kvalm faktisk..! Kan faktisk kjenne meg igjen litt i det du skriver. Står liksom på et vendepunkt nå, som er spent på hvilken vei dette vil ta! Får du til å spå kjærligheten med det samme? Beklager maset Takknemlig HI :-)
Miztery Skrevet 23. mars 2010 #5 Skrevet 23. mars 2010 Hehe, morsomt at du kunne kjenne deg litt igjen.. Men det med vendepunkt.. Det er vel da de fleste av oss griper kortstokken for å rådføre oss med dem.. Vel, i kjærligheten ser det ut som du har levd litt i drømmene og fantasienes verden, der du har blitt tiltrukket av det okkulte. Kanskje har drømmene dine vært livaktige med symboler og beskjeder. I nåtiden ser det også ut som du er opptatt av mystikk og intuitive følelser. Og det er mulig du får en hyggelig følelsesmessig nyhet- Kortet for framtiden er et av de bedre kortene å få i en lesning; Ti begre. Det viser til varig lykke, en deilig følelse av tilfredshet og overstrømmende glede. Som resultatkort forutsier kortet suksess, di kommer til å få det som du ønsker, og begivenhetene vil vise seg til å bli til din fordel!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #6 Skrevet 23. mars 2010 Nå ble jeg skikkelig glad. Så alt i alt kan dette bli et veldig bra år da Krysser fingrene for at du har rett Miztery Tusen takk, for at du orka! Stor klem fra HI
Miztery Skrevet 23. mars 2010 #7 Skrevet 23. mars 2010 Bare morsomt! Håper du får et skikkelig bra år!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå