Gå til innhold

Hasj røyking

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en snill og fantastisk kjærest men han røyker hasj av og til, det liker jeg ikke. hva hadde dere gjort hvis dere var i min situasjon. jeg elsker han og han elsker meg, men nekter å gi slipp på røykingen. vi har barn og han er en fantastisk far.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så lenge han begrenser det..

ikke i nærheten av barna

ikke billig shit, for der er det mye THC, det som gjør en aggresiv

hva er da problemet??

blir som å gå fra noen for de tar seg en sigg på fest, eller noen øl

Skrevet

Hvis han er like snill og fantastisk som du skriver slutter han med dette fordi du ønsker det om ikke noen annen grunn.

Skrevet

Han hadde fått valget mellom å slutte eller flytte ut. Ville ikke bodd med en som konstant bryter norsk lov.

Skrevet

Finfint forbilde for ungen. Har han shiten i huset?

Skrevet

*for 30 år siden var det forbudt å være homofil

*for 40 år siden var alkohol djevelens drikk

*an trodde man ble blind av å onanere..

*skjerpings, bare tidsspørsmål på når det blir lovlig.. alkohol er farligere enn hasj

Skrevet

Nei, han røyker aldri her i huset bare kunne når han er hos en kompis.

Skrevet

hva fan er da problemet??

hva hadde du sagt om han kasta deg ut for å ha tatt et glass vin hos en veninne??

jeez

Skrevet

Du har ansvar for din egen intelligens, for ikke å være dum.

Skrevet

Hvorfor liker du det ikke? Er du redd han blir oppdaget? Hva legger du i av og til? Forandrer han oppførsel?

Mannen min røyker marijuana innimellom og det plager meg absolutt ikke. Han oppfører seg vanlig og lar være å kjøre og sånt. Dessuten kan det gå mange månder eller til og med år mellom hver gang.

Han er fortsatt en like fantastisk pappa, god jobb og en bra mann på alle måter. Faktisk er det litt deilig når han en sjelden gang røyker for han bruker å få for seg at han skal vaske hele huset grundig..han er perfeksjonist og svært ryddig av seg til vanlig så jeg tenker at røykinga forsterker dette.

Skrevet

Det hadde plaget meg veldig og hvis han ville være sammen med meg måtte han slutte.

Skrevet

Hahaha... ler av hasjrøykere...dere er så syke..

Og det er like sykt å være sammen med en som røyker det. HVERTFALL når dere har barn.. herregud..

Skrevet

Jeg hadde heller ikke stresset noe med dette. Så lenge det bare er av og til og det ikke påvirker noe annet kan jeg ikke helt se problemet. De som har ekstreme motforestillinger mot at folk tar seg en joint en gang i blant mangler stort sett bare kunnskap om hva det egentlig dreier seg om. Og enig med hun over som sier at alkohol er mye værre en hasj.

Skrevet

Om vi snakker en til tre ganger i måneden hadde jeg ikke brydd meg. Flere ganger i uka ville plaget meg. Ville jo ikke vært sammen med noen som drakk alkohol flere ganger i uka heller.

Skrevet

Man mister i allefall muligheten for å jobbe på mange arbeidsplasser laaaangt frem i tid f.eks. Oslo Lufthavn Gardermoen.

Lurer på om dere kommer til å si at det ikke er så farlig når 16 åringen røyker litt nå og da? Det at noe er ulovelig burde til og med vekke hønsehjerner som dere.

Skrevet

Helt enig med deg anonym 23.32! Det vitner kun om uvitenhet og frykt for noe man ikke kjenner til. Alkohol er jo langt værre.. Jeg kunne sagt liknende ting om hasj selv, før jeg visste bedre. Og jeg sier det selv om jeg aldri selv har røyket.

Skrevet

ååå, kjipt at man ikke får lov å jobbe på Gardemoen.

Skrevet

Jeg kommer til å være ganske misfornøyd om 16-åringen min drikker alkohol nå og da også. Jeg har røyka ganske mye i perioder av mitt liv, men har endt opp med å bli en velfungerende voksen person likevel. Hvis jeg tar 16-åringen min på fersken med en joint i hånda så har jeg i alle fall et grunnlag for å forstå hva det er snakk om, istedenfor de overbeskytta foreldrene som tror hasj er dop, og at alle som røyker er narkomane. Det trodde nemlig mine foreldre, og siden jeg faktisk visste bedre selv ble det bare umulig for meg å ta de på alvor.

Skrevet

Eller i politiet eller som vekter eller som advokat og MANGE flere. Det er ulovelig, samfunnet vil ikke ha sånt faanskap.

Skrevet

Og ja...hehe, Oslo Lufthavn Gardemoen? Er du seriøs nå?

Skrevet

Så fordi man ikke bedriver eller har bedrevet ulovelig aktivitet selv så kan man ikke ha gangsyn om politiet ringer og har 16 åringen i forvaring for besittelse eller kanskje salg? For hvis det er greit å bruke må det være greit å selge også. Og er det greit å selge er det greit å smugle.

Skrevet

Regner med at de fleste av dre forsvarer egen bruk. Veldig umodent, men så har jeg også følelsen av at halvparten her inne er ungemødre.

Skrevet

La nå fyren få kose seg sammen med kompisen sin en gang i blant. Bare pass på at det bare blir en gang i blant, og ikke for ofte.

Det er ikke så ille..

Jeg gjorde det som ung jeg og - og gjør det omtrent en gang i året selv. Det er ikke farlig så lenge det ikke er en trottig greie.

Skrevet

I utgangspunktet hadde jeg sett det som uproblematisk. Men, hvis han blir tatt for noe går det utover barnet, så siden det er barn med i bildet ville je vært skeptisk.

Skrevet

Nei. Jeg røyker ikke, er 30 år og mener likevel at alkohol er verre er hasj.

Jeg ville absolutt foretrekke røyking av hasj fremfor alkohol. Om begge deler var lovlig. Nå er dette en voksen mann antar jeg, så han får ta ansvar for seg selv når det gjelder brudd på lovverket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...