Gå til innhold

Påskatradisjoner....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jedg har siden jeg var 18 år omtrent jobbet hver eneste påske. Familien vår har ingen hytte i bruk ennå ( pappa har en under oppføring...wwee) og mamma og sambo bruker andre feriemåter.

Mannen min og jeg har begge skilte foreldre og hans familie har bare kranglet slik at de har ingen tradisjoner på noe som helst.

 

Så nå lurer jeg på hvordan jeg sakl få til våre egne tradisjoner da...

 

da jeg vokste opp var vi alltid på hytta, men den har vi jo ikke lenger og siden ble det aldri noe mer.

 

kom med forslag, godtfolk, så vår tredje påske med snuppa blir skikkelig påske.

Altså, vi har ikke råd til annet enn hjemmepåske da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har alltid by-påske (vi bor nå i Stavanger). Plukk det som måtte passe dere.

 

-Vennemiddag? Noen er kanskje hjemme med barn? Slå dere sammen og hiv lammelåret i ovnen.

 

- Påskeharen: små påskeegg med godt gjemmes godt så er det "fugl-fisk-tampen brenner".

 

-Fint vær? Ta på alværstøyet og ha piknik med engangsgrill og kakao på termosen.

 

Har vi noen til å se etter ungene så blir det en utepils.

Skrevet

Hvis dere ikke skal reise bort, ville jeg hørt med venner/naboer/andre om dere kunne funnet på noe sammen, kanslkje om de også har barn på omtrent samme alder som deres jente =)

 

-Dra ut å grille med engangsgrill

-Skiturer

-hjemme hos hverandre og spille/leke/ake

-lage gode middager sammen

-gå turer

 

Lykke til og GOD PÅSKE =))

Skrevet

Så bra:)

 

Fine forslag alt sammen!! ute tid og grilling er iallefall en sikkerhet. Vi fikk oss grill denne uka og terassen er måket klar. da er det bare for sola å komme!

 

GOD PÅSKE til dere og:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...