Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Altså, klart det varierer da. Men hvem kler pannelugg egentlig? Jeg har litt lyst å klippe meg men er så trøtt om dagen et jeg ikke vil se eldre ut enn jeg er...
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 Jeg ordnet pannelugg for litt siden. Ser definitivt eldre ut. Men, det er greit:)
Lova Skrevet 23. mars 2010 #3 Skrevet 23. mars 2010 Tung pannelugg kan være sofistikert og sexy. Man ser heller yngre ut med pannelugg, men blir dumt hvis man har et rundt fjes eller hvis den blir for kort.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #6 Skrevet 23. mars 2010 Jeg så hverken eldre eller yngre ut med pannelugg, men ser bedre ut med :-D
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #7 Skrevet 23. mars 2010 Jeg synes folk ser yngre ut med pannelugg, men det kommer litt an på type pannelugg da..
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #8 Skrevet 23. mars 2010 Som du sier, det varierer. Noen kler det, andre ikke. Jeg syns det kan være smart og foryngende på noen. Det viktigste er ihvertfall å få klippet den profesjonelt, for du vil vel ikke se altfor ung og hjemmeklippet ut, heller? Snakk med frisøren din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå