Gå til innhold

postafen og amming


tresøtesmå-torødogenblå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har spurt legen sin om man kan ta postafen når man ammer? Felleskatalogen sier nei, men den sier nei til barn og graviditet også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svigerfar er overlege. Han sier at gravide og kvinner som ammer ikke skal ta postafen.

Skrevet

Har ikke spurt, nei, men vet at når jeg skal ta busstur eller sitte lenge i bilen, så tar jeg postafen, ammende eller ikke. Ellers blir det bare oppkast overalt. Tror den mengden som går over i morsmelken ikke gjør så veldig mye med barnet mitt.

Skrevet

Jeg tok postafen når jeg gikk gravid med nr 2 for jeg var så kvalm. Var legen min som sa jeg kunne ta det

Skrevet

Jeg heller mot det jeg også, skal kjøre langt med tog i påsken. Har ikke sjans til å ta meg av noen andre enn meg selv (knapt nok det...) uten hjelp.

 

 

Skrevet

Jeg vet bare at det var det første legen min anbefalte mot kvalme da jeg varr gravid og kastet opp hele dagen,..

 

så da må da vel en mens du ammer være greit... ring legen din om i tvil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...