tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Noen som har spurt legen sin om man kan ta postafen når man ammer? Felleskatalogen sier nei, men den sier nei til barn og graviditet også...
second_time Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 Svigerfar er overlege. Han sier at gravide og kvinner som ammer ikke skal ta postafen.
shari_z Skrevet 23. mars 2010 #3 Skrevet 23. mars 2010 Har ikke spurt, nei, men vet at når jeg skal ta busstur eller sitte lenge i bilen, så tar jeg postafen, ammende eller ikke. Ellers blir det bare oppkast overalt. Tror den mengden som går over i morsmelken ikke gjør så veldig mye med barnet mitt.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 23. mars 2010 #4 Skrevet 23. mars 2010 Jeg tok postafen når jeg gikk gravid med nr 2 for jeg var så kvalm. Var legen min som sa jeg kunne ta det
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2010 Jeg heller mot det jeg også, skal kjøre langt med tog i påsken. Har ikke sjans til å ta meg av noen andre enn meg selv (knapt nok det...) uten hjelp.
meg & to små vampyrer Skrevet 24. mars 2010 #6 Skrevet 24. mars 2010 Jeg vet bare at det var det første legen min anbefalte mot kvalme da jeg varr gravid og kastet opp hele dagen,.. så da må da vel en mens du ammer være greit... ring legen din om i tvil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå