Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Ville bare si at jeg er evig takknemmelig for alle svar og oppmuntring jeg har fått her inne,jeg føler meg litt uthengt å at jeg skaper sur stemning så jeg skal nå bare lese her inne og ikke skrive på noen dager.Lykke til alle sammen og tusen takk for alle gode ord og råd jeg har fått.kommer med innlegg når jeg en eller annen dag snart har lille gull i armene.TAKK jenter,dere er fantastiske.Lykke til alle sammen!!!
LivK har født Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 Vet du Ate, kan ikke annet enn si at jeg skjønner deg godt. Ønsker deg all mulig lykke til med innspurten, og GLEDER meg til å høre hvordan det gikk til slutt med deg og lillegullet. Må bare få legge til at det ikke er du som skaper sur stemning, det er de som bare må blande seg og ikke klarer å la være å spre sure kommentarer som er ansvarlige for det. På seg selv kjenner man andre, sier jeg. Vil man dømme andre, bør man ta en titt på seg selv først. Det du har skrevet om har ihvertfall bare handlet om deg og ditt. Tvi tvi!
Seemly Skrevet 23. mars 2010 #3 Skrevet 23. mars 2010 Ønsker dere lykke, lykke til Nå er vi snart i mål!!!!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 24. mars 2010 #4 Skrevet 24. mars 2010 Masse lykke til Ate. Har fulgt med på deg. Skal inn her om 5 uker og skal også ha min 3 baby. Håper virkelig de setter deg igang i morgen. klem.
Gjest Mangebarnsmamma *fødeklar* Skrevet 24. mars 2010 #5 Skrevet 24. mars 2010 Lykke til:) Helt sinnsvakt det med uthengingen. Virkelig ikke noe å bry seg om! Ganske sjokkerende hvordan noen velger å oppføre seg når de ka være anonyme. Håper egentlig jeg kommer på føden samtidig med deg, jeg, men virker ikke som store sjansen her i gården;)
ღMadame_mim ღ Skrevet 24. mars 2010 #6 Skrevet 24. mars 2010 Lykke til Ate, håper jeg ser du har lagt ut en fødehistorie her om noen få dager :-)
rsst Skrevet 24. mars 2010 #7 Skrevet 24. mars 2010 Jeg kommer faktisk til å savne deg her, jeg. Har vært spennende å følge deg! Men jeg ønsker deg lykke til... og det er ikke lenge før du sitter med lille nurket i armene dine nå!!!1 Håper vi hører hvordan det går med deg etterhvert da. Gode klemmer herfra:O) lykke, lykke til....
PlinkiPlonk Skrevet 24. mars 2010 #8 Skrevet 24. mars 2010 Heia, jeg vet akkurat hvordan du har det!! grusomt å gå så lenge på overtid...Jeg gikk selv 16 dager over, med første barnet mitt. På oertidskontollen, 15 dager over, fikk jeg beskjed om at jeg kunne gå 1 uke,til over tiden. da skulle de vurdere om de skulle sette meg igang...Jeg ble så fortvilt, at jeg dro hjem å gråt resten av dagen...Ville bare hoppe ut av vinduet!! Heldigvis begynte det av seg selv, på kvelden. Svangerskapsforgifning, gikk opp et kilo i døgnet den siste uka,pga vann i kroppen, høyt blodtrykk osv...men det var ikke "god" nok grunn for igangsetting...fytti fan,,,blir rasende 12 år etter den fødselen. Derfor tok det 9 år før neste kom:( Lykke til, og stooor klem fra meg:)))
ღ sommerspire ღ Skrevet 24. mars 2010 #9 Skrevet 24. mars 2010 Hei. jeg har fulgt med på deg. Hører til på 2. tri. Ønsker deg masse lykke til i morgen. Må bare si at måten du ble skrevet til på i den andre tråden var helt usakelig. Du vet selv når den første terminen din er, den du fikk på ordinær UL. Så hold hodet høyt hevet og krev igangsettelse i morgen:)
Trultemor73 Skrevet 24. mars 2010 #10 Skrevet 24. mars 2010 Hei! Lykke til i morgen Ate. Du må lover å oppdatere oss. Jeg er så spent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå