:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 nei, men det er veldig fint der. skal du flytte dit?
Gjest sug lut Skrevet 23. mars 2010 #3 Skrevet 23. mars 2010 Njet. Er det sånn - generelt Østfold-aktig?
blomstre Skrevet 23. mars 2010 #4 Skrevet 23. mars 2010 Ikke det du betegner som bortinatta utkant vel? Hælle måne, 40 km fra oslo og et tog i timen! Østfoldbadet rett borti gata (15km) og æren av å være første kommune (Hobøl) som har telt opp stemmene til valg... Nei, bor ikke der og kan tenke meg mye verre :-)
Gjest amandine Skrevet 23. mars 2010 #5 Skrevet 23. mars 2010 Ja! har kommet over og fått tilslag på verdens nydeligste salong i bjørk som befinner seg der, men den må hentes i morgen! Og jeg bor jo i vest... Kan få venninne til å betale den for meg, men har ingen som kan frakte den hjem til mamma og pappa eller holde den for meg et par dager mens jeg organiserer flyttebyrå...arg arg
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. mars 2010 #6 Skrevet 23. mars 2010 jeg syns ikke det er så velig østfold-aktig. kanskje litt bodelandet aktig med et søtt lite sentrum med alt som jeg trenger i mitt liv jeg kunne godt bodd i tomter. mye heller der en veldig mange andre steder
blomstre Skrevet 23. mars 2010 #7 Skrevet 23. mars 2010 Så de har ta-med-latte og skotter da altså Lammekjøtt? ;-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. mars 2010 #8 Skrevet 23. mars 2010 hahah.. du har et poeng der blomstre men jeg kan jo ta med nespressomaskinen min og skotten er også sikkert flyttbar selv om ta-med-latte ville vært et ekstremt stort savn.. hehe men de har: barnehage, skole, bibilotek, matbutikk, post, tog og nav i umidelbarnærhet... hehe.. hadde jeg bodd der og fått jobb der hadde jeg aldri beveget meg noe annet sted
Gjest amandine Skrevet 23. mars 2010 #9 Skrevet 23. mars 2010 Skal ikke flytte dit, nei, bare kjøpe en rent ut sagt vidunderlig liten salong;)
blomstre Skrevet 23. mars 2010 #10 Skrevet 23. mars 2010 Ah, beklager, kan ikke hjelpe :-) Må selgeren bli kvitt den asap?
Gjest amandine Skrevet 23. mars 2010 #11 Skrevet 23. mars 2010 Må visst det... Og den er virkelig en perle...
blomstre Skrevet 23. mars 2010 #12 Skrevet 23. mars 2010 ... og tom kiosk, helsestudio, museum, pizzarestaurant og frisør i tillegg!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. mars 2010 #13 Skrevet 23. mars 2010 hva skal jeg med det da? hehe.. skottemannen bor på andre siden av oslofjorden... så kanskje det blir soss av meg også huff.. han skal ringe meg i kveld. og jeg venter og venter. snart legger jeg meg fordi jeg ikke orker vente lenger. men det er jo ikke så effektivt
blomstre Skrevet 23. mars 2010 #14 Skrevet 23. mars 2010 Hm, han er vel ikke så høfflig at han ikke ringer etter kl 22?... (Håper du sitter i tlf nå! :-))
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. mars 2010 #15 Skrevet 23. mars 2010 hehe.. han ringte akkruat rett før 23.00 ble veldig kort da for det er litt kaotisk for øyeblikket... hehe gud så teit og forelsket jeg er.
Gjest sug lut Skrevet 24. mars 2010 #16 Skrevet 24. mars 2010 Fikk du ordnet det på noen vis, amandine?
Gjest amandine Skrevet 24. mars 2010 #17 Skrevet 24. mars 2010 Skal betale litt mer og har kjøpt meg noen dager. Skal ringe flyttebyrå nå
Gjest sug lut Skrevet 24. mars 2010 #18 Skrevet 24. mars 2010 Så bra. Du har ikke bilde? Jeg ble så grepet av stundens alvor at jeg måtte sjekke salonger på Finn, det er så mye fint.. vi har dessverre salong men jeg får helt krampe på loppemarked når jeg kommer over dødsfine gamle salonger... men vi får ha den vi har så lenge den holder.
Gjest amandine Skrevet 24. mars 2010 #19 Skrevet 24. mars 2010 finnkode21508440... Jeg betaler 2000 og må regne frakt i tillegg, men men
Gjest sug lut Skrevet 24. mars 2010 #20 Skrevet 24. mars 2010 Oj, så du har faktisk gjort det på Finn, uten å se den irl? Kult! Og stilig som bare det var den også, pluss veldig stilig annonse! Skal du ha den i stue eller som spiseplass på kjøkken?
Gjest amandine Skrevet 24. mars 2010 #21 Skrevet 24. mars 2010 Kjøkkenet er knøttlite og bare plass til smått bord og akkurat kjernefamilien, men har ellipsebord i spisestuen som jeg tror kan bli dødskult sammen med:) Har ønsket meg Hødnebø leeenge men det er jo sinnsykt dyrt, må vente på arv he he he og håper å vente lenge;) Jeg er rett og slett hoppende glad;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå