Gå til innhold

Hvem har fått barnehageplass?


rima

Anbefalte innlegg

Vi fikk til lillebror i storesøsters barnehage. Hadde blitt skikkelig irritert dersom vi ikke fikk og hadde allerede klagen "på tunga"..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Venter spent her, ikke hørt noe ennå. Så bra dere fikk han i samme barenhage! Styr om de skulle ha gått i forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått i familiebarnehage...men ingen av de 4 ønskene vi hadde skrevet opp... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått plass i barnehage. Fikk plass der vi ville:)))) første valget vårt:o)

lillegutt begynner 4 August, kjenner at jeg gruer meg litt:((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte rundt til de forskjellige barnehagene og hørte hva sjansene var før jeg søkte. Fikk plass i en bhg ganske i nærheten, og tror den er veldig bra. Står forsatt på venteliste til en veldig populær barnehage enda nærmere, men der får jeg i så fall ikke plass før til neste år, og da spørs det jo om vi vil bytte. Men får vi plass så er det godt mulig vi gjør det, siden noen av naboungene nok kommer til å gå i den barnehagen.

 

Men uansett, tror jeg blir veldig fornøyd med den barnehagen vi har fått plass i nå fra mai :) tar meg 2-3 min å kjøre, og kan faktisk kjøre den veien til jobb også om jeg vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så mange som har fått svar allerede. Er vel her i oslo de ikke får ut fingeren da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drammen har heller ikke sendt ut enda... Vi får svar enten rett før eller rett etter påske :-)

 

Men, veit at vi har fått plass i storesøster sin bhg... :-)

 

Så til høsten blir det to milepæler... Storesøster på skolen og lillesnuppa i bhg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk 1. valget i Oslo. Søkte også i Kristiansand og der har vi ikke fått svar ennå. Mannen har fått jobb i Kristiansand, så da flytter vi på oss. Jeg venter spent på svar om jeg får jobb, ellers blir jeg vel pendler eller arbeidsledig til høsten :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk 1.valget vårt (bor i Oslo). Håper du får svar på neste runde Lissiliz. Tror det kommer nye brev etter påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk svar i dag.

Fikk første valget:) Lillegutt begynner i august. Er så glad

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken bydel hører dere til, dere som har fått svar fra OSLO. Selv gamle oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...