Gjest Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Jeg er 29+4 og førstegangsfødende. Jeg har ikke merket noen kynnere og lurer på om det er normalt.
Helann og lillebror Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 Helt normalt, bare vær glad for det:-) Jeg hadde bare noen ganske få kynnere når jeg stresset som verst helt på slutten av første svangerskap. Har hatt litt flere nå med nr 2, men ikke før etter uke 30.
Gjest Skrevet 23. mars 2010 #3 Skrevet 23. mars 2010 Hadde ikke kynnere i første svangerskap,ihvertfall merket jeg det ikke:-))
Søtnosn05+aprilbaby Skrevet 23. mars 2010 #5 Skrevet 23. mars 2010 Hadde det ikke i 1.svangerskap og heller ikke nå. Helt i orden for min del
2010 Mammaen Skrevet 23. mars 2010 #6 Skrevet 23. mars 2010 Alle har vel kynnere ja, men det er ikke alle som legger merke til det. Er visst veldig vanlig at man kjenner det bedre hvis man har flere barn. Jeg har kjent en god del kynnere siden uke 20 selv om jeg er førstegangs, så det er nok veldig individuelt hvor godt man kjenner dem.
ano`num *17.03.10* Skrevet 23. mars 2010 #7 Skrevet 23. mars 2010 Jeg merket ikke noe til kynnere i første sv.skap. I ettertid er det mulig at magen ble hard på slutten. Altså, kynnere jeg ikke kjente utover det. Men jeg tenkte ikke over det da! I andre sv.skap ble jeg strippet av lege flere ganger og kynnerene (maserier) var et helvette i 5 dager før fødselen startet!! Før legen gjorde det merket jeg også godt tak i kynnere. Men tror ikke jeg kan si at de var mer en ubehagelige likevell. Denne gangen kjenner jeg enkelte av de. Men det er mer i form av hard mage og hjertebank, enn magesmerter. Er mange jeg bare kjenner i form av at magen blir hard også. Alt er nok normalt når det gjelder kynnere.
Tullball Skrevet 24. mars 2010 #8 Skrevet 24. mars 2010 Jeg må bare få si at jeg misunner deg! Jeg har sikkert 20 om dagen, og har hatt det siden uke 16... Skikkelig slitsomt. Ikke vondt, men skikkelig ubehaglig... Men på en annen side så er jeg glad jeg ikke fikk de rett før termin for da hadde jeg nok begynt å lure på om det var noe som skjedde...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå