Gå til innhold

Alenemor!


lady magic

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er 28 år, bor i Oslo, og venter mitt andre barn i september!

Gleder meg fryktelig til det da, men samtidig er det jo et lite skjær i gleden siden jeg nå forventer å måtte klare meg helt alene.

Barnefaren er rusmisbruker og jeg kan derfor ikke regne med noe særlig støtte fra den kanten. Til tider finner jeg dette svært vanskelig å tenker mye på hvordan det blir fremover. Er det noen der ute som kanskje befinner seg i samme situasjon som meg?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. æ e 17år blir 18 til sommern, å befinn mæ i helt samme situasjon. Æ lægg to plana framover, en alene og en med han. E vanskelig å det slit utrolig mye kjenne æ :/

Men i min situasjon har han innsett probleme sitt å må levere ren urinprøve før 15april før å komme inn på avrusning, så man får jo se kor villig han e da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei;)

Og takk for svar!

Jeg har også prøvd å legge planer både med og uten han, men jeg må jo også ta hensyn til hans familie;) Som jeg aldri hadde klart meg foruten! Siden min egen familie har snudd ryggen til meg!

Men har i likhet med deg sagt til barnefar at han er nødt å legge seg inn på avvenning... Hvordan har dere forresten fått til det med avvenning? Er det dekt gjennom staten eller dekker dere det selv kanskje? Jeg spør bare fordi det er jo ganske kostbart, og penger er ikke akkurat det jeg har mest av akkurat nå!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja får også mye støtte fra hannes sia:)

Han har vært i kontakt med rustjenesten før, så mora hannes tok kontakt med dæm ijænn, også sa han at han ville legges inn.. og da søkte dæm om det før han. Det e nok staten som dekke regne æ med, e jo svindyrt om man ska betale sjøl så :/

 

Men du kan jo eventuelt få han til å gå til lege, så kan dæm hjelpe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...