Gå til innhold

kjære tantoulus!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

du er jammen ikke sann... men men...jeg hvet ikke noe om deg og kjenner deg ikke og du kjenner ikke meg heller og det er nok likegreit...ikke hvet jeg om du er flere gangs fødende eller førstegangs heller.Men om du irriterer deg så ille over alt jeg sier,mener og gjør så ikke les om det jeg skriver da vel.Men når du har gått hjemme fra uke 13 så JA man blir lei på slutten og det hvet jeg alle blir.Men jeg har to barn fra før på 3 og snart 5 og en fantastisk mann som hjelper meg masse.Det er en hel del ekstra og som har skjedd den siste mnd bla har jeg en nyopperert sønn å ta vare på,det har vært en tøff tid i tillegg til å være høygravid....det har gått så langt at jeg ble lagt inn i helgen pga deppresjon så klapp igjenn sier jeg bare du hvet ikke alt her i værden.jeg hvet ungen kommer når den kommer og jeg stresser ikke med det og ja jeg hvet det sikkert er mange som har det værre enn meg.Men klart man blir litt forvirret når dem du møter i helsevesenet sier en ting en dag og en annen ting en annen uke/dag.TAKK!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bry deg om det Ate! De fleste her inne har kun medlidenhet og sympati med deg og ønsker deg alt godt. Jeg hadde også vært ufattelig sliten hvis jeg hadde hatt det som deg de siste ukene. Klem til deg!

Skrevet

Her kommer en skulder,ikke mye trøst Ate men du vet om oss som følger din kinkige vei nå..

Synes du er tøff jeg,som tørr få ut din frustrasjon! Du har ikke hatt det greit,og det må du få lov til å si.

Nå håper jeg den lille gutten din snart bestemmer seg for å komme ut,eller at du omsider får hjelp til det.

Ikke la deg provosere...Ingen vet hvordan du har hatt det,jeg vet det ikke er lett når man er lei seg fra før,men de fleste her vet hva du snakker om og vet hva tålmodighet med andre er..:))

klem

Skrevet

Vet du Ate.. dette her må jeg bare le av. om du leser inleggene mine vil du, om du la være å ta på hormonbillene, se at ikke er direkte ment til deg som person og at jeg ikke betviler dine vondter.

Jeg betviler din beskrivelse av helsevesenet du møter.. det jeg ikke får til å stemme.

Nå synes jeg du er en overtramper, og får MEG til å føle meg dårlig.

men jeg buhuer ikke av den grunn.. jeg tåler at du ikke liker at jeg stiller meg kritisk til det du skriver.

Skrevet

Nå vet ikke jeg om alt Ate har skrevet her inne om helsevesnet. Men jeg syns det er dårlig gjort av deg Tantoulus å mene at måten Ate oppfatter helsevesnet på ikke stemmer. Det er greit at du synest helsevesnet du har kontakt med funker fint, å Ate føler kanskje at hennes helsevesen ikke funker. Men er du i det hele tatt klar over hvor mange elendige folk det er som jobber i helsevesne. Også kan jeg fortelle deg at helsevesnet i Ålesund kommune er sjokkerte over hvor dårlig jordmoren i Averøy kommune behandlet meg. Jeg har vært tl samtale med JM 1 gang i Averøy kommune, å det var i uke 14 av svangerskapet, å jeg har aldri satt et ben inn på det kontoret igjen for så gale trampet på har jeg aldri følt meg. Greit jeg er ung og førstegangs fødende. Men gravide er vi og likt skal vi bli behandlet selv om vi er tredjegangs fødende som Ate (vet ikke alderen på Ate) eller ung og førstegangs fødende som meg.

Også må jeg bare si at jeg syns hele denne diskusjonen er litt idiotisk, å at dere egentli bare skulle hevet dere over hverandre og ikke svart på hverandres innlegg.

Også må jeg si til Ate at jeg føler at du henger ut Tantoulus ved å lage en sånn diskusjon. Men som sakt, jeg har ikke sett dere diskutere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...