bønni Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Sønnen min på snart halvannet år har fått et hvitt belegg på innsiden av leppene - og huden ser litt rød og sår ut. Jeg er ikke sikker på om det plager ham, men det virker som det er ubehagelig når jeg pusser tennene hans, og muligens er det ikke så godt å spise - han har spist litt mindre de siste dagene, men akkurat der er det jo ofte store variasjoner uansett. Vi var tilfeldigvis hos legen i går i et annet ærend, men fikk tatt prøver fra belegget, så vi får vel et svar om noen dager. Men interessant å høre om noen har noe erfaring med dette. Han bruker endel smokk for tiden. Han har aldri brukt smokk før for 1-2 mndr siden, nå digger han det. Kanskje det har blitt for mye? (han har det jo ikke hele tiden såklart, men flere perioder i løpet av dagen.) ??? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå