Gå til innhold

Har du en hemmelighet som ingen andre/få vet om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tatt fettsuging av lårene og det er det kun mannen min og kirurgene som vet om. Jeg syns det er pinlig og vil ikke si det til noen, men jeg slet med ekstremt mye fett på innsiden av lårene som jeg ikke klarte å trene bort uansett hva jeg gjorde. Kanskje ikke en så big deal for andre, men for meg er det det. Jeg fikk det også dekket fordi jeg fikk sår av gnissingen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ka man det??

slete med sårhet i flere år pga gnissing..

gått ned mye i vekt (15kg) siste året, men gnisser enda.. helt fælt når det er kaldt ute

Skrevet

babyen min var planlagt alle tror det var et uhell fordi vi er så unge. Bare meg og sambo som vet det=)

Skrevet

At vi har vært gjennom ass.befruktning. Er ikke akkurat hva man gidder å prate med alle om

Skrevet

Jeg har hemmeligheter, men de er hemmelig. Det er liksom det som er meningen med en hemmelighet.

Skrevet

Jeg har tatt abort. Det er det bare tre mennesker utenom meg selv som vet, og slik forblir det.

Skrevet

Ja, jeg har en hjernesvulst. Kun meg, mann min og legen som veit om den og slik forblir det til jeg kommer til å trenge operasjon for å fjerne den. Orker ikke at folk skal synes synd på meg...

Skrevet

Åh så fælt å lese 20.30. Håper det går bra med deg og at du blir helt frisk igjen.

HI

Skrevet

Går nok helt fint se! Stagger veksten av den med medisiner så jeg har faktisk gått med den i 5 år nå :-) På dem 5 årene har den vokst 5 millimeter pga takket være medisinene, så legen min regner med jeg kan gå 4-6 år til før jeg må operere :-)

Skrevet

jeg ble gravid med vilje. det er det ingen som vet

Skrevet

Så utrolig bra å høre!! Jeg er imponert over at du har klart å holde det hemmelig, men jeg skjønner at du ikke vil at andre skal syns synd på deg når det etter forholdene går bra.

HI

Skrevet

Har en hemmelighet som jeg har så lyst til å dele med en. Men har ingen venner som jeg kan stole 100% på. Utrolig kjip, for jeg trenger virkelig å snakke ut om dette. Har heller ikke særlig lyst til å dele det her inne.

Skrevet

Jeg utdanner meg til healer i tilllegg til mine vanlige studier ved høyskolen. Mulig at jeg står frem etterhvert,men jeg føler meg ikke klar riktig ennå. Slikt er ikke helt stuerent i akdemiske kretser.

Skrevet

Ja... jeg har en STOOOOOOOR hemmelighet som bare jeg vet om...ennå... Og det er at jeg har tenkt å gå og legge meg :) haha :)

Skrevet

Håper jeg kan få en liten hemlighet snart, hvis jeg får overtalt sambo ;)

Skrevet

At jeg har vært proforma-gift med en kosovo-albaner...Stakkaren fikk ikke oppholdstillatelse allikevel, hehe..

At jeg har jobbet som callgirl noen mnd i Asia,- besøkte forretningsmenn på fancy hoteller, drakk sjampis og hadde sex med dem for penger - hadde en grisk kvinnelig hallik, som ringte meg opp og ga meg "oppdragene"....

At jeg noenganger snyter meg i hånden når jeg sitter på kontoret på jobb,- og rister snørra av ned på gulvet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...